• Shaun of the Dead
    29%
  • Hot Fuzz
    23%
  • Hvem er Simon Pegg?
    22%
  • Star Trek (2009)
    14%
  • Mission: Impossible III
    5%
  • Run Fatboy Run
    2%
  • How to Lose Friends & Alienate People
    2%
  • Spaced
    2%
  • Anden præstation
    1%
  • The Good Night
    0%

Stemmer i alt: 1692

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-jonasgr 15 år siden

Blankt. Jeg har ikke set særlig mange film med ham og i dem jeg har set har han ikke gjort et særligt indtryk.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12 elwood 15 år siden

Hvor mange fake accounts på forskellige pc'er har The Insider mon lavet i håb om at få "hans" film op af.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 vanilla_ice 15 år siden

stemte Shaun of the Dead, men hans rolle som Evan i "Black Books" er altså også fantastisk.

Spaced synes jeg også er fed, men det er mest på baggrund hvordan Edgar Wright bruger filmteknikken. Blev en lille smule skuffet over Hot Fuzz, men jeg havde også rigtig store forventninger på baggrund af Shaun of the Dead. Jeg glæder mig dog stadig til tredje del af "The Blood and Ice Cream Trilogy".
Gravatar

#14 duuk74 15 år siden

fedt. er selv igang med black books, men har ikke fået set afsnittet med pegg endnu.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#15 The Insider 15 år siden

#12, tydeligvis ikke nok! :-) Men jeg stemte selv Hot Fuzz - en af de absolut bedste komedier i nyere tid, synes jeg - fantastisk med en komedie, der både fungerer perfekt som et gennemført spoof af actiongenren og som actionfilm. Det kan ikke være let at skulle spille den eneste seriøse mand i en meget useriøs film, men Pegg håndterer opgaven med bravur og er både inspirerende og afsindig morsom.
War. War never changes.
Gravatar

#16 Åkepool 15 år siden

Har kun set 3 af de nævnte film, så jeg har ikke stemt, da han egentlig heller ikke siger mig så meget. "Hot Fuzz" er meget jævn og de 2 andre jeg har set ham i, er mindre biroller, som han ikke løfter nævneværdigt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17 jona 15 år siden

Shaun of the Dead self.
Gravatar

#18 Lord Beef Jerky 15 år siden

Er enig med The Insider, og kan lige tilføje, at Hot Fuzz er blandt de absolut bedste 80'er komedier lavet efter 80'erne.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19 Kruse 15 år siden

Fuldstændig enig med #1! Udover at jeg ikke har set Run Fatboy Run ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#20 sluppermand 15 år siden

Spaced! Men det kunne ligeså godt have været Hot Fuzz eller Shaun. Simon Pegg, Nick Frost, Ricky Gervais og Stephen Merchant er på nuværende tidspunkt de sjoveste mænd fra UK.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.

Skriv ny kommentar: