• Shaun of the Dead
    15%
  • Austin Powers 1-3
    14%
  • Spaceballs
    14%
  • Hot Shots! eller Hot Shots! 2
    11%
  • Hot Fuzz
    10%
  • Høj pistolføring 1-33 1/3 (The Naked Gun 1-33 1/3)
    9%
  • Robin Hood: Helte i underhylere
    6%
  • Højt at flyve (Airplane)
    5%
  • Galaxy Quest
    4%
  • Scary Movie 1-5
    3%
  • Frankenstein junior (Young Frankenstein)
    3%
  • Sheriffen skyder på det hele (Blazing Saddles)
    3%
  • Walk Hard: The Dewey Cox Story
    2%
  • Dødbringende måben 1 (Loaded Weapon 1)
    2%
  • Andet spoof
    1%

Stemmer i alt: 2543

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Graversen 11 år siden

Jeg ville have stemt på: "Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood" (1996)
Who else's opinion would it be?
Gravatar

#42 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Det håber jeg ikke for dig, eftersom der er et familiefoto af Wayans-brødrene (med Martin Lawrence i en find holger cameo), hvis du slår op i et vilkårligt leksikon under "Verdens mindst morsomme ting. Overhovedet."
Doctor Last Warning
Gravatar

#43 sluppermand 11 år siden

Blazing Saddles er et komisk mesterværk og en af mine personlige favoritfilm. Andre Mel Brooks film bør også nævnes i samme omgang, heriblandt Young Frankenstein, Silent Movie og Space Balls.
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#44 HonoDelLoce 11 år siden

DBAMTSCWDYJITH / Ghettoblaster er også en af dem, jeg må indrømme at have grinet voldsomt over - for mange år siden. Jeg burde faktisk næsten se den igen, bare for lige at se, om det var ungdommelighedens kåde snæversyn eller om der er noget sjovt i den :)

Jeg har selvfølgelig alligevel set den så mange gange da jeg var yngre, at jeg stadig tror, at jeg kan det meste af dialogen uden ad :D

Kung Pow er også en favorit hos mig (og ligesom førnævnte en af de film, jeg har set så mange gange, at stort set hele dialogen er fastprintet i hovedet af mig :D ). Har egentlig aldrig set den som en decideret spoof, men der er da selvfølgelig ret meget spoof over den :)

moulder666 (40) skrev:
Wiuwiuwiuwiu!

I am Lings father. Ouiouiouiouiouioui...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#45 Hr. Nielsen 11 år siden

Ispep gjorde mig lige her til aften opmærksom på, at Prometheus mangler på listen, ha ha ha ha ha:-D Det er dæleme god gas du gamle:-P Vi videnskabsfolk rejser millioner af km igennem rummet, på en mission til milliarder. Så finder vi en planet med tegn på liv, som vi har søgt efter, måske endda guddommelig og hvad gør vi, når vi besøger planeten......Vi ryger sgu da den fede....Ja hvad ellers, ha ha ha ha:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#46 Nagash 11 år siden

Svarede "anden". Alle ved jo, at den bedste er "Top Secret"!!!
Gravatar

#47 BN 11 år siden

#46:

Thumbs up!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#48 NightHawk 11 år siden

Det blev en stemme på Young Frankenstein og ellers ser min top fem således ud. :)

2. Return of The Living Dead
3. The Fearless Vampire Killers
4. The Naked Gun
5. Hot Shots
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#49 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Frau Blucher!

Doctor Last Warning
Gravatar

#50 Alex- 11 år siden

Åh ej at forglemme!
Dead & Loving it / Døden klær' hende:

Skriv ny kommentar: