• Imperiet slår igen
    42%
  • Sith-fyrsternes hævn
    18%
  • Jedi-ridderen vender tilbage
    17%
  • Stjernekrigen
    16%
  • Den usynlige fjende
    3%
  • Klonernes angreb
    2%
  • The Clone Wars
    2%

Stemmer i alt: 1165

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 gladiator 16 år siden

Lige for at forsætte det med listen :)

Empire Strikes Back: *****
Historien holder hele vejen!

Return of the Jedi: *****
Fedeste afslutning på en trilogi længe!

A New Hope: ****
Bare en god start, bygger fedt op til de to næste film!

Revenge of the Sith: ****
Ja fed scene, og endelig kommer Anakin til at virke bare lidt ond, men fandme en CHEASY baggrund... Skuespillet er forbedret, dog virker tingene mellem Anakin og Padme stadig utroligt påsat...

The Phantom Menace: ***
Fede ideer, Darth Maul m. dobbelt lyssværd og som er ond Jedi-killer. Men FUCK hvor spiller knægten DÅRLIGT. "hovsa, trykkede lige på den der knap R2... Nå jamen vi reddede da lige dagen og sprang hele lortet i luften og flyver bdre end alle andre..." CRAP LUCAS!!!

Attack of the Clones: **
Så den forleden igen, og hold da kæft... Præget af dårlige effekter, et underligt, ikke særlig star wars agtigt univers, og ikke mindst RINGE skuespil!!!

Overordnet om de NYE film, synes det viser at Lucas IKKE skal instruere, men kun skrive... Alt hans computer gejl ødelægger meget af fornemmelsen, det ser alt for falskt ud når alle scener er computer grafik...
Omkring skuespillet kan han ik være særlig inspirerende, for han har KLASSE skuespillere på rollelisterne, men får virkelig et MINIMUM ud af dem!!
Og så er de ikke særlig flot filmet egentlig...

Og så er jeg ligeglad hvad folk mener, synes VIRKELIG at han skulle have holdt design osv fra de gamle, I DE NYE, få verdenen til at hænge sammen og ikke den der LATTERLIGE effekt der er til sidst i Revenge of the Sith.... 1000 forskellige fly, dyr, våben, robotter osv bliver introduceret... Havde hellere set Beta modeller af hvad der kom senere... Han har formået at ødelægge sin egen verden ved at lave film før de gamle, men får dem på ingen måde til at hænge sammen, udover historien... Billedmæssigt osv er der ingen sammenhæng...

Kom igen Lucas... Personligt så jeg faktisk gerne du lavede hele den nye trilogi om, fik rettet manuskriptet af en PRO, og så derefter lod kameraet til en anden!

Gravatar

#62 Riqon 16 år siden

gladiator (61) skrev:
Kom igen Lucas... Personligt så jeg faktisk gerne du lavede hele den nye trilogi om, fik rettet manuskriptet af en PRO, og så derefter lod kameraet til en anden!

Det er nok mere sandsynligt, han laver den gamle trilogi om. Remake, nu da teknologien er til det :D Haha, ser det for mig, en kæmpebølge af dødstrusler :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#63 Åkepool 16 år siden

#59 - Ha ha, klasse :)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: