-
Netflix62%
-
Jeg streamer aldrig17%
-
HBO Nordic10%
-
Viaplay5%
-
Anden tjeneste4%
-
YouSee1%
-
Filmstriben1%
-
C More0%
-
TV 2 Play0%
-
Indiemondo0%
-
DanishDox0%
Stemmer i alt: 1291
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Nagash 10 år siden
Som jeg skrev, så gider jeg da ikke se film og serier på en lille skærm. Og der er ingen Chromecast support og ja, stadig kun 2.0.
#12 MicRas 10 år siden
HBO's fokus er serier, og Netflix's fokus er film. Når det kommer til serier, er der ingen, der kan nå HBO til sokkeholderne. Næsten alle deres serier er af høj kvalitet, og man kan se, at producenterne har lidt mere frihed til at eksperimentere. Ja deres filmsortiment er smalt og gammelt, men det er derimod næsten kun film af høj kvalitet.
Netflix har, som sagt, fokus på film, men er også begyndt at satse på egen produktion af serier. De har også et relativt stort udvalg af begge dele men dog ikke 75.000. I følge Flixfilm (i maj) havde den danske Netflix knap 2.000 film og serier, hvorimod den amerikanske havde 7.000.
Jeg benytter begge på skift. Har Netflix det meste af året, og skifter over til HBO om foråret når en ny sæson af Game of Thrones begynder, og ser så alle de serier, jeg kan nå. Har også prøvet Viaplay. Men synes, at deres indhold består for meget af Tv3's (Viasat's) egne programmer og indhold af dårligere kvalitet.