• "Superman: The Movie"
    45%
  • "Superman Returns"
    41%
  • "Superman II"
    9%
  • "Superman III"
    3%
  • "Superman IV: The Quest for Peace"
    2%

Stemmer i alt: 1057

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 cans 18 år siden

#8 ikke for at være flueknepper, men tror det hedder zoodomist faktisk.. så nej, du er ikke zoofil ;)

#18 fuck hvor jeg grinte over din post!!!!

on topic:
Hvorfor er der ikke nogen valgmulighed der hedder ingen? superman er jordens kedeligste superhelt! "hej! mit navn er superman, og jeg er stor, blå og stærk.. BØH! forresten er der kun én ting i hele universet der kan dræbe mig, og det er millioner af lysår væk, så fuck jer!".. og filmene er, ligesom superman, røvkedelige..
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#22 wiseguy 18 år siden

Manglede muligheden: Har aldrig set en god Superman film!!!
Det bedste Superman, jeg har set har været Smallville og det siger vel ikke så lidt!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#23 gi-jones 18 år siden

#16: Nej, men visse film ældes med ynde (herunder Hithcock, Spielberg etc.), men jeg synes ikke at Superman er en af dem. Som #20 siger slipper den noget let om ved et par ting, og Lex Luthors plan for verdensherredømmet er en stærk kompetant for prisen Mest-Tåbelige-Plan-Fremsat-af-Superskurk-i-Endeløs-Monolog.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#24 filmz-Bruce 18 år siden

#23 Ja jeg vil ikke påstå 1'eren er et mesterværk, langt fra. Men af de fire, vil jeg stadig påstå den er den bedste. Og Luthers plan i 4'eren er ligeså ringe om ikke værre. Foretrækker en A-bombe som smadrer Californiens San Andreas Fault Zone, så det styrter i havet frem for de dersens krystaller :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

#25 18 år siden

21: Du er lidt gal på den. Det hedder ikke zoodomist, men derimod sodomist.

Faktisk er zoofil, som #8 skriver, korrekt. En zoofil er en der tænder på eller har seksuel omgang med dyr.

Ordet sodomist bruges i Danmark om det samme. Før i tiden dækkede sodomi mere generelt over seksuel afsporethed, ofte homoseksualitet (der jo engang betragtedes som sådan). Begrebet bruges fortsat således i USA, hvor "sodomize" dækker over r..puling af en anden mand, ofte ved voldtægt.

God fornøjelse til alle :-)

21: Det er i øvrigt ikke helt korrekt, at det kun er kryptonit, der kan skade Superman. Vent bare på fortsættelsen; Superman vs. Chuck Norris.
Gravatar

#26 elwood 18 år siden

#25 eller Superman Vs Naite22

Der er intet farliger end en xtrem fan 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 cans 18 år siden

#25 ved skam udemærket hvad en sodomist er, mener bare at en person der er til dyr hedder zoodomist, faktisk relativt sikker på det, dog uden at være 100 procent sikker.. men, we agree to disagree :)
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#28 gi-jones 18 år siden

#26: Jo, Chuck Norris er!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#29 elwood 18 år siden

#28 han er også en fanatisk fan 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#30 blahblah 18 år siden

Synes Routh var fantastisk som Superman, men filmen i sig selv var latterlig kedelig og ringe.

Jeg forstår ikke hvordan Superman Returns kan ligge nr.2, så hellere Quest for Peace :D

Skriv ny kommentar: