-
"Superman: The Movie"45%
-
"Superman Returns"41%
-
"Superman II"9%
-
"Superman III"3%
-
"Superman IV: The Quest for Peace"2%
Stemmer i alt: 1057
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 cans 18 år siden
#18 fuck hvor jeg grinte over din post!!!!
on topic:
Hvorfor er der ikke nogen valgmulighed der hedder ingen? superman er jordens kedeligste superhelt! "hej! mit navn er superman, og jeg er stor, blå og stærk.. BØH! forresten er der kun én ting i hele universet der kan dræbe mig, og det er millioner af lysår væk, så fuck jer!".. og filmene er, ligesom superman, røvkedelige..
#22 wiseguy 18 år siden
Det bedste Superman, jeg har set har været Smallville og det siger vel ikke så lidt!
#23 gi-jones 18 år siden
#24 filmz-Bruce 18 år siden
#25 18 år siden
Faktisk er zoofil, som #8 skriver, korrekt. En zoofil er en der tænder på eller har seksuel omgang med dyr.
Ordet sodomist bruges i Danmark om det samme. Før i tiden dækkede sodomi mere generelt over seksuel afsporethed, ofte homoseksualitet (der jo engang betragtedes som sådan). Begrebet bruges fortsat således i USA, hvor "sodomize" dækker over r..puling af en anden mand, ofte ved voldtægt.
God fornøjelse til alle :-)
21: Det er i øvrigt ikke helt korrekt, at det kun er kryptonit, der kan skade Superman. Vent bare på fortsættelsen; Superman vs. Chuck Norris.
#26 elwood 18 år siden
Der er intet farliger end en xtrem fan 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#27 cans 18 år siden
#28 gi-jones 18 år siden
#29 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 blahblah 18 år siden
Jeg forstår ikke hvordan Superman Returns kan ligge nr.2, så hellere Quest for Peace :D