• Jeg har ikke set nogen af hans film
    32%
  • "Firmaets mand"
    18%
  • "Mit Afrika"
    15%
  • "Tootsie"
    11%
  • "3 døgn for Condor"
    10%
  • "Tolken"
    6%
  • "Vore bedste år"
    2%
  • Anden film
    2%
  • "They Shoot Horses, Don't They?"
    2%
  • "The Yakuza"
    2%
  • "Sabrina" (1995)
    1%
  • "Havana"
    1%
  • "Jeremiah Johnson"
    1%
  • "Tilfældige hjerter"
    0%
  • "Bobby Deerfield"
    0%

Stemmer i alt: 1051

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Bruce 16 år siden

#20 Så må man håbe han tog bilen istedet!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#22 tiany 16 år siden

De køre en lignende afstemning på IMDB idag og der er der også flest der har stemt at de ikke kender hans film - synes det er lidt af en skandale. Men i den afstemning er det Tootsie der fører.
Der er faktisk meget få af hans film jeg ikke har set, hvor det åbenbart er "They shoot horses, don't they?" som jeg burde få set.
Valar morghulis
Gravatar

#23 chandler75 16 år siden

# 22 Ja :)

(også selvom vi kun er otte, der har stemt på den...).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#24 aknot 16 år siden

Valgte lå mellem "Tootsie", "3 døgn" og "Jeremiah Johnson" Johnson fik min stemme, da den er underdog
Gravatar

#25 imz 16 år siden

#19 - :)
#20 - hmm
#21 - eeh ?

Hvis man er - (min mening - og kun min mening) - på et super filmz site - og ikke har set "Out of Africa / Tootsie / The Firm og ikke mindst "3 Døgn for Condor" - så burde man tage sig sammen - alle er gode film - og gode film er vel det - det drejer sig om herinde ? --- Selv om gode film jo selvfølgelig hører til ens eget ego / valg :)

Og det skal jeg ikke kommentere på - men at så mange procent af dette dejlige website ikke har stiftet bekendskab med hans film - gør mig lidt bange ....

:)

Sleep well ...

What lies behind us or what lies before us are tiny matters compared to what lies within us
Gravatar

#26 deathlikesilence 16 år siden

helt klart "3 døgn for Condor" er en feee feee film. Er ikke så mange af de andre jeg er vilde med... men Tootsie har da sine momenter.
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#27 duuk74 16 år siden

Tjek Chandlers signatur i #23 ;)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#28 imz 16 år siden

#27 > Got it :)

What lies behind us or what lies before us are tiny matters compared to what lies within us
Gravatar

#29 imz 16 år siden

Jamen - så kan jeg kun sige at der er en chance for at se :

21:30 Tootsie (S)
Amerikansk komedie fra 1982.

på DR 1 i aften ....

Go' Weekend

Skriv ny kommentar: