• "Terminator 2: Judgment Day"
    68%
  • "Terminator 3: Rise of the Machines"
    16%
  • "The Terminator"
    16%

Stemmer i alt: 1052

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Funkymonkey 21 år siden

jeg var ret vild med toeren også, Robert Patrick var også god i sin rolle, endnu bedre til at spille kold end Arnold(og det er jo Arnolds speciale :P )
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#12 filmz-cko 21 år siden

Nu er jeg ikke Terminator fanatiker, men synes rigtig godt om både 1'eren og 2'eren, og har endnu ikke set 3'eren.
Jeg synes nu 1'eren er mørkere i stemningen og derfor vil jeg nok foretrække den.
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#13 filmz-ZevelBoy 21 år siden

T3 er helt klart den sjoveste/fedeste, da T-X aka Kristanna Loken er med. Hun er jo bare for lækker. ;)
Gravatar

#14 reaper.dk 21 år siden

Jeg kan nu lide dem alle tre.

1. Terminator
2. Terminator 3: Rise of the Machines
3. Terminator 2: Judgment Day
Trapped in time. Surrounded by evil. Low on gas
Gravatar

#15 Slettet Bruger [4081434326] 21 år siden

#14: Når du nu skal være så "højtidelig" og skrive undertitel og det hele på, hvorfor så ikke skrive det hele...?
Jeg hentyder til at den første hedder "The" Terminator :D
Gravatar

#16 Martindan 21 år siden

Personligt mener jeg nu at T3 er den fedeste pga. slutningen og man hører om hvordan krigen mellem mennesker og maskiner begynder... et billigt grundlag måske men det er altså federe at se en lidt atypisk Arnold film hvor han ikk i vanlig stil redder Jorden i sidste øjeblik... men actionscene mæssigt er dog for meget rip off på 2'eren soms tadig indeholder nogle fede scener.... Men T3 og T2 har nu ikk de store forskelle endda....
for cryin' out loud......
Gravatar

#17 SpielbergFreak 21 år siden

T2222222222222222222222222222222222222222222222222222!!!!!!!

T2 er overlegent den bedste af de tre, ikke at de andre er dårlige ABSOULUT ikke. Var i Imperial og se T3 på præmieren (række 17, stol 3) fantastisk film!!! lægger klart op til en 4. Håber de (James Cameron)laver en 4, og laver en fed afslutning, så ville det være en af de fedeste serier EVER!
(men det bliver jo nok en serie på en 12-13 film, med mindre buget, dårligere manus og instruktion & skuespil...... Ej det håber vi ikke)

1`eren er også en forygende film på trods af de dengang "fede" effekter, spøg til side. Go film.

Konklusion:

Helt klart i den rigtige ende af filmhistorien!!!

1: "I`ll be back"
2: "Hasta La Vista Baby...."
3: "Talk to the hand"
Gravatar

#18 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Jeg har nu gennemset alle 3 igen og jeg er nu stadig mest til T1 og T2.

Jeg syntes at T3 var kedelig og savnede den uhygge der var over både T1 og T2. Biljagten var da flot (kan ikke over den i Matrix Reloaded) og slutningen god, men ærlig talt så syntes jeg T-1000 var en meget mere uhyggelig robot end T-X. Hun fik mig til at tænke på Sil i Species - lækker krop, men ikke særlig skræmmende. En anden ting er humoren, den er for tynd ... "Talk to the hand ..." og ikke mindst afsløringen hvorfor Sarah C ikke er med var for langt ude.

Effekterne, musikken og klipningen er også langt bedre i T2 fx scenen, hvor dråberne af den sprængte T-1000 samler sig og han genopstår i T2 eller biljagten i T1 ... Nej lad os få JC tilbage, så han kan lave en ordentlig fortsættelse/afslutning.

5/6 til T1
6/6 til T2
2/6 til T3

er mine karakterer til disse film.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#19 filmz-UnAIzE 21 år siden

Jeg vil helt sikkert også mene at den 1. var klart nr. 1

Grunden til så mange vælger t2 er nok de effekter de fik fremtryllet. De var jo *revolutionerende

Men hvis vi skal se historisk på dem, er det uden tvivl den første film som holder hele vejen igennem.
Tror ikke en 2'er var planlagt da den udkom dengang tilbage i 84, og det præger desværre de 2 andre film, og jeg giver Crystalstar1200 100 % ret i af hun døde af leukæmi ikke holder en meter. Det kunne de godt have gjort en hel del bedre.

Dermed er det ikke sagt at nr 2 og 3 er dårlige.

But The Terminator is The ONE
Gravatar

#20 Michael Andersen 21 år siden

Hvis vi snakker om hvem er den mest skræmmende af robotterne, så går min stemme klart til Arnold i den første Terminator-film.

I 2`eren vidste vi mere eller mindre alle sammen at T-800 nok skulle vinde over T-1000 i sidste ende (ville verdens største actionhelt på det tidspunkt kunne tabe til nogen? :) ). Men i "The Terminator" er robotten menneskene så overlegen at han virker ustoppelig. Jeg kan stadig huske dengang jeg, som 10-årig nåede til scenen hvor "Arnold" (uden hud og hår) rejser sig igen efter eksplosionen med lastbilen til sidst i filmen, råbte i vilden sky: "Vend jer om for pokker, han er ikke død endnu, VEND JER OM!"

Ikke fordi at T-1000 ikke virker farlig eller noget, men oddsene for succes er ikke så gode for ham (T-1000 vs. Arnold) som Dræber-Arnold vs. Sarah Connor.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: