• Terminator 2: Judgment Day
    77%
  • The Terminator
    13%
  • Terminator Salvation
    6%
  • Terminator 3: Rise of the Machines
    3%
  • Terminator: The Sarah Connor Chronicles
    1%

Stemmer i alt: 1623

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 filmz-bigemaster666 15 år siden

top 4

T2
T4
T3¨
T1

grunden til jeg stemmte T1 sidst at der alt for meget snak selvom den er ikke ringe eller fantastisk. gav T3 kun fire stjerner og T1 5 stjerner men der sker bare så meget i T1. For meget snak
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#62 MOVIE1000 15 år siden

#61 der skal for det meste være meget snak i en 1 fordi så kunne de lave 2eren som de ville fordi hvis ikke vi fik historien at vide i T1 ville den højst sandsynlig være ret kedelig og jeg er slet ikke enig med dig jeg synnes ikke der er meget snak i den
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#63 The Insider 15 år siden

Pudsigt. Jeg synes, T1 er den klart mest fedtfattige og temperamentsfulde Terminator-film til dato, hvor ikke én replik er overflødig eller unødvendig. Den er et mønstereksempel på, hvordan man leverer eksposition (redegørelser om plottet, karaktererne, universet mm.) naturligt og på farten, så tempoet aldrig bremses. Det kunne nutidens blockbustermagere lære noget af.
War. War never changes.
Gravatar

#64 Takfornu 15 år siden

# 63 Hørt !!!

For mig er det stadig T1 som er den bedste. Ikke fordi T2 ikke var flot eller banebrydende da den kom frem. Den var bare ikke lige så spændende eller uhyggelig IMO.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#65 elwood 15 år siden

#60 Amen!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#66 filmz-bigemaster666 15 år siden

tja man har vær sin menning nogen syndes at transfomres er cen bedste action film til dato og andre syndes det er dark knight men jeg holder med batman :D
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#67 Bobby Singer 15 år siden

#66 - Okay, men hvad har det med den her poll at gøre?
Idjit

Skriv ny kommentar: