• Hvem er Terrence Malick?
    52%
  • Den tynde røde line
    21%
  • Jeg kan ikke lide hans film
    12%
  • The Tree of Life
    6%
  • The New World
    5%
  • Badlands
    3%
  • Days of Heaven
    2%

Stemmer i alt: 1546

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#121 Åkepool 12 år siden

MBAD (108) skrev:
At anklage KS for at have 'latte-meninger' er da absurd, når han netop er en af de, der forsøger at skabe rammerne for en dyb og seriøs diskussion




KeyserSöze (79) skrev:
Fuck du er dum at høre på


Helt sikkert ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#122 SpielbergFreak 12 år siden

Det var nu også en mærkelig vending; krigsfilmspotientale. Jeg mener nok mere, at den havde potientale til at blive en god filmi al almindelighed, men for mit vedkommende var den det ikke. En krigsfilm skal ikke være fyldt med action og eksplosioner for, at komme højt på min liste.

Trier og Kubrick er Hollywood i forhold til, er måske banal, men den giver da god mening. Jeg synes Malick's film specielt Tree of Life (nok derfor jeg kom på beskrivelsen, da jeg lige har set den). Jeg synes hans symbolik-for-symbolikens-skyld, syrede billeder kombineret af klassisk musik, hvilket jeg ikke har noget imod, går lige lovlig langt og ud over grænsen hvor man kan holde det ud. Trier og Kubrick bruger det i en velskænket potion, det var bare en måde, at sige at de var mere "normale" og "lige-ud-af-landevejen" end Malick, da de har en mening med galskaben, men efter min mening har Malick ikke.

Det er yderest sjældent at jeg ikke ser en film til enden, faktisk nærmest aldrig, men A New World fangede mig bare ikke på nogen måde, jeg må undskylde hvis dette er dumt.

Tak Soze, det var en hyggelig kommentar, den er taget til efterretning på det kraftigste, jeg søger hjælp omgående.

Er iøvrigt vild med latte, men en macchiato den går man aldrig galt i byen med!

Skriv ny kommentar: