• The Fast and the Furious
    34%
  • Jeg kan ikke fordrage de film
    28%
  • Fast Five
    16%
  • Jeg kender dem ikke
    7%
  • Fast & Furious
    6%
  • The Fast and the Furious: Tokyo Drift
    5%
  • 2 Fast 2 Furious
    4%

Stemmer i alt: 2040

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 TP-DK 12 år siden

MOVIE1000 (16) skrev:
Helt klart den første efterfulgt af Fast Five der ville fungere bedre uden den sød-suppe afslutning den fik og hvis de ikke viste cristo redentor hele 3 gange (helt ærligt jeg havde fattet at vi stadig var i Rio og skulle hele tiden mindes om det)


Er det ikke mere end 3 gange den bliver vist? Jeg sad nemlig og talte det da jeg så filmen i biografen (ja det var hvad jeg fik tiden til at gå med) men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvor mange gange det var den blev vist, men jeg mener det var mindst 5.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#22 enfilmnørd 12 år siden

Har kun set toeren, men det var også nok: Jeg kan ikke fordrage de film
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#23 the_paki_don 12 år siden

Jeg har set 1, 2, 4 og 5. Jeg synes, at 5'eren var bedst, da den havde langt bedre action og Dwayne Johnson med. Jeg var overrasket over, at efter et par lunkne fortsættelser, så formåede folkene bag at levere så habil en fortsættelse. 1'eren ligger på en anden plads, men langt efter 5'eren. 2 og 4 var middelmådige.

2'eren er dog den eneste film, der har formået at snige sig ind til sprogbrug hos mig en sjælden gang imellem. "We hungry!" er da bare så hamrende stereotypisk, at jeg ikke kunne gøre andet end elske replikken!

Og de andre Fast & Furious film har en seriøs mangel på beton Jesus, som 5'eren mere end opvejer for.
Gravatar

#24 MaxHHansen 12 år siden

newz-Troels (2) skrev:
Jeg syntes de alle er gode, dog syntes jeg at Tokyo Drift ikke passer ind, og derfor virker som en form for sort får til serien.


Hvilket muligvis er grunden til at den fik min stemme... netop fordi den ikke ligner de andre, og har en langt mere sympatisk (og realistisk) hovedperson, som man rent faktisk interesserer sig en smule for... (har dog ikke set 5'eren, og halvsov mig igennem 2'eren)

Og at være den bedste af disse fem film gør den i øvrigt ikke til en god film, nærmere bare den mindst ringe... ,o)
Gravatar

#25 PredatorX 12 år siden

Den første er jo bare Point Break med biler. Bare 200% mere bøvet. Og Point Break er naturligvis bedre. Resten er lort. Også selvom jeg ikke har set dem.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#26 moulder666 12 år siden

Etteren var ganske underholdende.

Toeren har jeg set - og efterfølgende glemt alt om (seriøst - er der nogen der kan minde mig om hvad den handlede om?)

Treeren kan jeg huske fordi den var så pivringe - med et sidekick der var så irriterende, at det næsten kom op på siden af de to neger-robotter fra Transformers 2!

Fireren og femmeren har jeg endnu til gode - men det er ikke utænkeligt, at jeg får tømmermænd en gang i fremtiden og så har brug for noget i den stil! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#27 MOVIE1000 12 år siden

#21 muligvis jeg talte også det samme gjorde min ledsager han fik det også til 3. 2 i dagslys hvor man lige fik en helikopter tur rundt om den, og 1 om natten, ellers så man bare alle de huse på bakken/bjerget eller hvad det end var et par gange, fordi de stadig er i tvivl om at vi ved at det foregår i Rio ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: