• "Minority Report"
    19%
  • "Interview with the Vampire"
    16%
  • "Top Gun"
    12%
  • "Rain Man"
    11%
  • "Mission Impossible"
    9%
  • "Magnolia"
    7%
  • "Vanilla Sky"
    7%
  • "Jerry Maguire"
    6%
  • Anden film
    5%
  • "Born on the Fourth of July"
    4%
  • "Eyes Wide Shut"
    3%

Stemmer i alt: 1586

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 davenport 20 år siden

Det er jo også kun nået til post 21. Vi plejer jo altid at blive enige til slut.... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#22 filmz-derb 20 år siden

Mission impossible? nej, vel?
Stemte på Rain Man nu var A few good men der ikke, ellers ville jeg ha' stemt på den.

Ja, er godt klar over at jeg kunne stemme på "Anden".
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#23 lagoni 20 år siden

hehe, den gamle valgmulighed 'anden' fra tidligere afstemninger er nu blevet til 'anden film'. Blev I trætte af Anders Matthesen-jokes? :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#24 filmz-Zitter 20 år siden

jeg stemte på magnolia, det kommer lidt bag på mig at den ikke har fået flere stemmer. Og det kommer også bag på mig at Minority Report pt ligger nummer 1, den synes jeg ikke så godt om.
Gravatar

#25 filmz-Plimmer 20 år siden

Jeg fik aldrig set Vanilla Sky, burde man måske. Stemte på Rain Man.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#26 Michael Andersen 20 år siden

He he.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#27 Corgan 20 år siden

#24:

Magnolia er ikke en film for alle og enhver, har jeg erfaret. Da jeg så den for første gang, så jeg den sammen med 3 andre. De faldt dog alle i søvn, og synes at filmen var kedelig. Jeg var dog på det tidspunkt helt oppe at køre!
Gravatar

#28 filmz-Emmett22 20 år siden

er der ikke nogen der har set born on the 4th og july
Gravatar

#29 PredatorX 20 år siden

Jeg synes det var meget svært at vælge mellem Minority Report (genial sci fi-action-spielbergsk film), Vanilla Sky (bare en fantastisk film i alle aspekter) og Jerry Maguire (som er gennemsyret af dejligt skuespil, og historien er meget bevægende). Resten af de nævnte film er alle gode, dog er Top Gun en HOMO film... Den er simpelthen SÅ dårlig, det ENESTE der trækker den en smule op er Val Kilmer/Ice Man.

Folk, der påstår, at det er en drengerøvs film fejlfortolker bare et eller andet... Tjek Beach Volly scenen hvis du er tvivl...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#30 Kia 20 år siden

Svært valg, der er flere rigtig gode film på listen. Jeg overvejede Rain Man, men mit valg faldt på Magnolia. Jeg synes det er den bedste film på listen, og det er interessant at se Tom Cruise i den rolle.

Skriv ny kommentar: