-
"Minority Report"19%
-
"Interview with the Vampire"16%
-
"Top Gun"12%
-
"Rain Man"11%
-
"Mission Impossible"9%
-
"Magnolia"7%
-
"Vanilla Sky"7%
-
"Jerry Maguire"6%
-
Anden film5%
-
"Born on the Fourth of July"4%
-
"Eyes Wide Shut"3%
Stemmer i alt: 1586
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#471 Guts 20 år siden
Ja det er rigtigt. Kan sagtens nå at ændre mening. Men har planlagt at blive hjemme (skal dog i bio og se Big Fish imorgen), så der sker ikke det helt vilde druk. Og havde aftalt at se Donnie Darko idag efter arbejde. Men både min kæreste og jeg har de sindssyge tømrermænd, og hun har ikke set filmen før. Så derfor vil jeg spare den til en dag vi er frske nok til at kunne følge med.
#472 davenport 20 år siden
I går (ved min kammerat) var der en enormt sød pige på besøg. Vi connectede bare med det samme, og snakkede hele aftenen. Da hun så tog hjem, var min ven så flink og smse hende og spørge om det var ok at jeg skrev til hende?
Det sagde hun ja til, og jeg skrev en ret sød sms, og ønskede hende en god dag på arbejde i dag.
Hun skrev så tilbage at hun også havde hygget sig, og ville få en bedre dag på arbejde pga den aften.
Nu tænker jeg så på at inviterer hende hjem til mig i morgen aften, bare for at sidde og snakke og hygge os videre. (Helt uskyldig! - ingen bagtanke)
Hvad siger i? Er det for tidligt? Jeg tænker især på de kvindelige brugere (hvis der er nogen tilbage)
Ville det være ok? Hun virker interesseret jo..
#473 MadMartigan 20 år siden
#474 lagoni 20 år siden
#475 davenport 20 år siden
Skal jeg inviterer på mad, eller bare noget efter maden?
Jeg er lidt bamge for at køre for hurtigt frem og spilde chancen..
#476 davenport 20 år siden
#477 lagoni 20 år siden
Og af og til er det bare om at gribe chancen når den er der, man kan også gå for langsomt frem og forspilde den...
#478 davenport 20 år siden
Jeg tror sku jeg gør det :D
#479 lagoni 20 år siden
#480 davenport 20 år siden
Jeg kan jo give en følgeton hvis det er? ;)