• "Minority Report"
    19%
  • "Interview with the Vampire"
    16%
  • "Top Gun"
    12%
  • "Rain Man"
    11%
  • "Mission Impossible"
    9%
  • "Magnolia"
    7%
  • "Vanilla Sky"
    7%
  • "Jerry Maguire"
    6%
  • Anden film
    5%
  • "Born on the Fourth of July"
    4%
  • "Eyes Wide Shut"
    3%

Stemmer i alt: 1586

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#471 Guts 20 år siden

Ja det er rigtigt. Kan sagtens nå at ændre mening. Men har planlagt at blive hjemme (skal dog i bio og se Big Fish imorgen), så der sker ikke det helt vilde druk. Og havde aftalt at se Donnie Darko idag efter arbejde. Men både min kæreste og jeg har de sindssyge tømrermænd, og hun har ikke set filmen før. Så derfor vil jeg spare den til en dag vi er frske nok til at kunne følge med.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#472 davenport 20 år siden

Jeg vil gerne lige have et råd:
I går (ved min kammerat) var der en enormt sød pige på besøg. Vi connectede bare med det samme, og snakkede hele aftenen. Da hun så tog hjem, var min ven så flink og smse hende og spørge om det var ok at jeg skrev til hende?
Det sagde hun ja til, og jeg skrev en ret sød sms, og ønskede hende en god dag på arbejde i dag.
Hun skrev så tilbage at hun også havde hygget sig, og ville få en bedre dag på arbejde pga den aften.
Nu tænker jeg så på at inviterer hende hjem til mig i morgen aften, bare for at sidde og snakke og hygge os videre. (Helt uskyldig! - ingen bagtanke)
Hvad siger i? Er det for tidligt? Jeg tænker især på de kvindelige brugere (hvis der er nogen tilbage)
Ville det være ok? Hun virker interesseret jo..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#473 MadMartigan 20 år siden

Ja sgu da! Go for it davenport...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#474 lagoni 20 år siden

For mig lyder det umddelbart ok. Inviter hende hjem og se en film eller sådan noget, det er ret uskyldigt og hvis man så senere mangler noget at snakke om, kan man snakke om filmen. Det lyder ikke som om hun er helt afvisende og hvis I snakkede godt sammen, kan hun nok godt finde ud af at sige nej, hvis hun synes det er en dårlig ide. Det er nok også lidt afhængigt af alder... Hvor gammel er du?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#475 davenport 20 år siden

Det er rigtigt! Hun interesserer sig jo også for de samme ting som jeg, så det er da en oplagt mulighed.
Skal jeg inviterer på mad, eller bare noget efter maden?
Jeg er lidt bamge for at køre for hurtigt frem og spilde chancen..
Gravatar

#476 davenport 20 år siden

Jeg er 28 hun er 20, så der er da en forskel. Men hun er meget moden af sin alder, og kunne sagtens være meget ældre (i ånden)
Gravatar

#477 lagoni 20 år siden

Det er ret forskelligt fra person til person hvad der er 'passende' i sådan en situation. Prøv at invitere hende til mad, så er der et eller andet at lave i stedet for at man ikke rigtig ved hvordan man skal starte samtalen (nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan I snakker sammen, men det bare mit forslag). Mht til alderen lader det ikke til at være noget problem. Jeg frygtede lidt en teenager, der invieterede hende med til familiemiddag første gang :)

Og af og til er det bare om at gribe chancen når den er der, man kan også gå for langsomt frem og forspilde den...
Gravatar

#478 davenport 20 år siden

Det er en god idé. Vi har meget at snakke om. Vi har samme smag i musik og film. Meget vigtigt egentlig. Der var ingen pinlige pauser igår, og hun syntes at det jeg arbejder med (hjælper mennesker til at udvikle sig og komme videre i livet) var meget spændende.
Jeg tror sku jeg gør det :D
Gravatar

#479 lagoni 20 år siden

held og lykke med det :)
Gravatar

#480 davenport 20 år siden

Mange tak :)
Jeg kan jo give en følgeton hvis det er? ;)

Skriv ny kommentar: