• "Top Gun"
    22%
  • "True Romance"
    16%
  • "Last Boy Scout"
    15%
  • "Enemy of the State"
    14%
  • "Man on Fire"
    14%
  • "Fjenden i dybet"
    8%
  • "Spy Game"
    5%
  • "Days of Thunder"
    3%
  • Anden
    3%
  • "Revenge - hævnens pris"
    0%

Stemmer i alt: 1175

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 chandler75 18 år siden

Yeah, vi forsøger at gemme vores pibe-rygende, tweed-bærende intellektuelle ydre bag polls som 'Bedste Tony Scott film' og 'Hotteste Disney-babe' :D
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#52 davenport 18 år siden

Jeg har STADIG ikke set min "Bedste James Cromwell Film" poll komme op... Hvordan skal folk dog kunne komme til at stemme på Babe Den Kække Gris nogensinde????
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#53 BN 18 år siden

#52 - davenport:

God pointe! ;-)

..... Helt seriøst: jeg synes, de to "Babe Den Kække Gris"-film er er geniale eventyr.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#54 filmz-Bruce 18 år siden

Jeg er helt vild med "Babe" filmene :) Synes de er helt på linie eller bedre end deres US counterparts. Humoren er britisk og det er godt lavet. Super :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#55 Yoda 18 år siden

Enig! Den første "Babe" er blandt mine favoritter. Suveræn humor og vidunderlig historie!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#56 Silver666 18 år siden

True Romance
Gravatar

#57 davenport 18 år siden

Ja, jeg kan huske engang, da min tyske ven flamede mig på arbejdet for at se Babe. Så tog jeg ham med hjem, drak ham fuld i gin, og så så vi den. Han sad og hylede som en lille tøs tilsidst... Det var SÅ klasse :D
Gravatar

#58 filmz-herrond 18 år siden

Efter at have læst 4 posts omhandlende filmen "Babe" kan Patriarch måske have en smule ret i det han siger i #48;)

#57 har du tænkt på at ginen måske kunne lægge til grund for at han fandt den så sjov? :P
Gravatar

#59 filmz-Bruce 18 år siden

Den gode hr. Ebert:
"Babe" is a movie made with charm and wit, and unlike some family movies it does not condescend, not for a second. It believes it is OK to use words a child might not know, and to have performances that are the best available (James Cromwell, as the farmer, and Magda Szubanski, as his wife, are always convincing).

And instead of the usual contrived melodrama of most kids' pictures, this one develops a story that depends on the character and upbringing of the animals involved. It knows things, and teaches lessons. And it is so well made that adults will find it entertaining, too - maybe more than some kids, because they'll see the invention that went into it.

Muligvis ikke elitær kunst, men det passer isåfald ganske godt til en tråd om Tony Scotts film :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#60 davenport 18 år siden

Ha ha ja! :D

Skriv ny kommentar: