-
"Das Boot"34%
-
"Jagten på Røde Oktober"28%
-
"U-571"9%
-
"Crimson Tide - Fjenden i Dybet"6%
-
"Sænk periskopet"5%
-
"En verdensomsejling under havet"4%
-
"007 - The Spy Who Loved Me"4%
-
"K-19: The Widowmaker"3%
-
Anden ubådsfilm3%
-
"The Beatles - Yellow Submarine"3%
Stemmer i alt: 1540
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 filmz-Wacker 18 år siden
http://www.samarit.dk
#22 pulse83 18 år siden
#23 filmz-Kadann 18 år siden
Det er længe siden jeg har haft den i, men jeg husker det som helt fint. Lyden kan ikke helt nå Superbit-udgaven, men er er en helt del bedre end den danske Director's Cut.
Det skal dog tages lidt med forbehold, som sagt, er det længe siden jeg har haft den i, men jeg mindes bestemt ikke noget skidt om den. :)
#24 filmz-Bruce 18 år siden
Superbit Directors Cut
Original Uncut Version
Lyden er i særklasse på Superbit'eren.
Billedsammenligninger kan ses her:
DVDBeaver
Personligt er jeg meget godt tilfreds med Superbit'eren. 3½ time er en stor forbedring fra den oprindelige bif udgave. TV udgaven giver klart mere af detaljerne i livet på en ubåd, men jeg ofrer det nu gerne for den sammenhængende filmoplevelse (hvor jeg ikke skal tisse) og et super lydspor med dybdevandsbomber :)
#25 filmz-Kadann 18 år siden
Man kan jo sige, at i lyset af at begge udgaver er til at få fat i til en rigtig god pris, så er der bestemt ikke noget i vejen for at eje begge udgaver og se den man nu er i humør til. :)
#26 filmz-Bruce 18 år siden
#27 filmz-Kadann 18 år siden
Jep, og Superbit-udgaven er heller ikke voldsomt dyr:
http://www10.cd-wow.com/detail_results_11.php?prod...
#28 pulse83 18 år siden
Jeg overvejer stadig at købe TV-serien, men 60 kr. er jo en formue. ;) Nej, jeg skal lige gense Das Boot, før jeg hopper ud i at købe endnu en DVD til samlingen. Jeg har nemlig seriøse plads-problemer, så det må være slut med middelmådige film og film man kun ser en gang. Er Das Boot TV-serien middelmådig eller et engangsforetagende?
#29 filmz-Disky 18 år siden
Tak for jeres info og links, jeg tror selv jeg bestiller Superbit udgaven.
Jeg skal jo gerne havde en udgave der kan give min Pioneer VSX-1015 og et par B&W 604'ere noget at lave :)
#30 pulse83 18 år siden