-
"The Ring"63%
-
"The Grudge"23%
-
"Dark Water"5%
-
"The Eye"3%
-
"One Missed Call"3%
-
"Pulse"2%
Stemmer i alt: 761
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Slettet Bruger [647220888] 16 år siden
Til gengæld hader, hader, hader, hader, HADER jeg The Grudge, som mest af alt er ufrivilligt morsom og decideret pinlig, og det selvom jeg har en stor svaghed for Sarah Michelle Gellar.
#22 filmz-DocDoom 16 år siden
The Grudge US fordi: Den virkede 100% for mig, da jeg første gang så den i bio, og fordi den er langt bedre end originalen. (Derimod er den japanske 2'er langt bedre end både den japanske 1'er og den amerikanske 2'er - som den i øvrigt intet har til fælles med.)
The Ring US er måske næsten lige så god som The Grudge US, men forlægget - den japanske Ringu - er ligeså god som remaket. Remaket bidrager således ikke med noget særligt.
Derfor vælger jeg The Grudge! :-)
Af de øvrige på listen har jeg i øvrigt kun (set) The Eye og Dark Water, ogkun de originale.
#23 BN 16 år siden
Hmm, The Grudge ... I see dead people .... on the surveillance camera!
Handlingsreferat: 'Jeg er bare så ustyrligt rasende, for mit barn og jeg har lidt en voldsom død på grund af min ægtemand, og derfor skal snesevis af andre uskyldige mennesker også lide en voldsom død!'
... Øh, hvor er logikken henne?
#24 filmz-DocDoom 16 år siden
#25 filmz-Kadann 16 år siden
#26 NightHawk 16 år siden
The Grudge, ligger på en stærk andenplads. Væsenlig mere fragmenteret i sin opbygning, men med flere vellykkede scener der emmer af nervepirende stemning. Kan forøvrigt godt li' detaljen med at placere de amerikanske skuespiller i samme land/omgivelser som originalen. Det gir en ret fed fish out of water kontrast. Sarah Michelle Gellar leverer som altid en toppræstation og er bestemt en betydningsfuld årsåg til, at spændingsniveauet hele vejen holdes oppe på max.
Dark Water ryger ind på tredjepladsen. Masser af creepy stemning og glimrende spillet af Jennifer Connelly og co. Men selve plottet og løsningen på dets gåde er, når alt kommer til alt, ikke synderligt fascinerende. Wow faktoren udeblir så at sige og finalen må derfor siges at være noget af et antiklimaks.
#27 myshkin 16 år siden
- internet anonymous
#28 Slettet Bruger [1610986938] 16 år siden
#29 Riqon 16 år siden
"The Grudge" var ren komedie for mig. Det, der vist skulle være creepy, fandt jeg ufrivilligt komisk - ikke mindst en scene på bus. Dette er naturligvis også underholdningsværdi.
De andre har jeg ikke set, selv om det er nogle dejlige damer i henholdsvis "Dark Water" og "The Eye". :P
#30 filmz-DocDoom 16 år siden