-
En vampyrs bekendelser19%
-
Blade19%
-
Lad den rette komme ind14%
-
From Dusk Till Dawn12%
-
Dracula11%
-
Underworld7%
-
En anden film6%
-
30 Days of Night5%
-
Only Lovers Left Alive2%
-
Nosferatu - vampyren (1979)1%
-
Daybreakers1%
-
A Girl Walks Home Alone At Night0%
-
Thirst0%
-
Near Dark0%
Stemmer i alt: 406
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Den fede 9 år siden
Godt bud.
#12 MystiskeMox 9 år siden
#13 Den fede 9 år siden
#14 moulder666 9 år siden
Underworld - 2/6: Voldsomt gennemskuelig historie, (hvem havde ikke lige set "twistet" komme) og virkeligt svingende effekter - noget er ok, men eksempelvis varulvene der løber på væggen er simpelthen horribelt lavet. Beckinsale er ok, men resten af skuespilspræstationerne er elendige.
30 Days of Night - 3/6: Jeg kan sådan set godt lide konceptet - det har noget originalitet og nytænkning - men jeg synes godt nok ikke, det er specielt godt udført. Jeg kedede mig lidt og sad bestemt ikke fremme i sædet.
Blade - 3-4/6: Jeg kan sådan set godt forstå hvorfor den har kultstatus ved mange - men den rammer bare ikke 100% plet ved mig - den er godt nok cheesy.
Bram Stokers Dracula - 4/6: Ved et nyligt gensyn må jeg indrømme, at indholdet ikke står til mere end 3/6 - hamrende melodramatisk, ret så langtrukket og sådan set ret kedelig - men den får en stjerne mere fordi den gjorde vampyrer populære igen.
En Vampyrs Bekendelser - 4/6: Ganske fornuftig underholdning, rimeligt tro mod oplægget og en veloplagt Tom Cruise - ja tak. Generelt ret godt håndværk hele vejen igennem.
From Dusk Till Dawn - 4/6: Kitsch - men af den gode slags! Og en god stak ikoniske scener - Salma Hayeks dans og det efterfølgende skift fra thriller(ish) til splatterkomedie er imo genialt udført.
Lad den rette komme ind - 5/6. Medrivende, nytænkende og med nogle af de bedste børneskuespillere jeg har set - mit klare førstevalg. Og med den i tankerne, kan det sagtens tænkes at "A Girl Walks Home Alone at Night" går lige ind ved mig når jeg får den set.
#15 Stilund 9 år siden
#16 Stilund 9 år siden
Den er så på ... :-(
#17 cain 9 år siden
Stemte selv Dracula, at Gary Oldman ikke vandt en Oscar er fucking kriminelt.
#18 Geekalot 9 år siden
#19 moulder666 9 år siden
Er der blevet filmatiseret flere Anne Rice bøger? Det var jeg ikke engang klar over...Nååå jo - nu dæmrer det lidt! The Queen of the Damned - mindes at have set et cover med en mørklødet dame i meget stramt tøj.
Jeg fik dog aldrig set filmen - men det lyder som om jeg ikke er gået glip af det store? Queen of the Damned var ellers en af de bøger jeg holdt relativt meget af - men puha, der er altså også noget skidt imellem hendes bøger. The Tale of the Body Thief of Blood and Gold var godt nok hamrende melodramatiske og kedelige.
#20 cain 9 år siden
Du er bestemt ikke gået glip af noget..