• "Wedding Crashers"
    24%
  • Jeg bryder mig ikke om Vince Vaughn
    23%
  • "DodgeBall"
    22%
  • "Old School"
    8%
  • Anden Film
    5%
  • "Psycho"
    4%
  • "The Break-Up"
    4%
  • "The Cell"
    3%
  • "Swingers"
    3%
  • "Domestic Disturbance"
    2%
  • "Clay Pigeons"
    1%
  • "Made"
    0%

Stemmer i alt: 1462

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 moulder666 16 år siden

Kan ikke tage manden generelt...men han var tålelig i "The Cell" som fik min stemme.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#12 filmz-Liou 16 år siden

Jeg må indrømme at jeg kun har set the wedding crashers og her var det Owen Wilson der var mest dygtig. Skal jeg være ærlig bryder jeg mig ikke om ham ud fra hvad jeg har set så har stemt, jeg bryder mig ikke om Vince Vaughn.
Gravatar

#13 fatcat 16 år siden

#9 - du har helt ret - faldt i med begge ben - men kun fordi jeg lige set den på tv :) Burde have stemt "bryder mig ikke om..."
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#14 filmz-Liou 16 år siden

hmmm

altså lidt det samme som med Addam Sandler.

Misforstå mig ikke. Jeg kan godt lide Addam Sandler men det er jo ikke ham der er sjov men derimod hans film... okay nogle af dem.
Gravatar

#15 BN 16 år siden

... at nogen overhovedet har stemt på genindspilningen af 'Psycho' som 'Bedste Vince Vaughn-præstation' har lige givet mig yderligere et gråt hår i hovedet !
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16 fubar 16 år siden

Swingers kunne jeg helt godt lide. Filmen skiller sig noget ud fra de andre komedier han har medvirket i.
Gravatar

#17 PredatorX 16 år siden

Præcis:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#18 Riqon 16 år siden

Jeg har aldrig helt forstået hans komik - sværest havde jeg nok ved at følge ham (og sådan set også Aniston) i The Break-Up. Skulle jeg stemme noget, så skulle det nok være Wedding Crashers, men "Jeg bryder mig ikke om Vince Vaughn" er dog en bedre mulighed.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19 Åkepool 16 år siden

#8 - Ben Stiller er sguda bare for skæg og især i "Dodgeball", hvor han stjæler showet fuldstændigt :)

Vince Vaughn spiller på nogenlunde samme måde i samtlige film han medvirker i, så man kan vel næppe diskutere en "bedste præstation" fra hans side, mere bare hvilken af de film, han har medvirket i, der er bedst.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#20 BN 16 år siden

... nåja, glemte lige at sige, at jeg naturligvis stemte på 'Jeg bryder mig ikke om Vince Vaughn'.

Bare så der ikke er nogen der misforstår #15 i retning af, at Vince Vaugh nogensinde har leveret en god præstation.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: