• "Twelve Monkeys"
    45%
  • "Outbreak"
    14%
  • "28 Days Later"
    14%
  • "Resident Evil"
    12%
  • "The X-Files"
    6%
  • "Night of the Living Dead"
    3%
  • Anden film
    3%
  • "The Stand"
    2%
  • "Cabin Fever"
    1%
  • "The Andromeda Strain"
    0%
  • "The Last Man on Earth"
    0%

Stemmer i alt: 1712

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Yossarian 18 år siden

Jeg fandt faktisk Cabin Fever morsom.
Da jeg så den en gang for 2 år siden. Har heller ikke tænkt mig at se den igen.

Stemte Night of the living dead.
Gravatar

#32 stefsims 18 år siden

Men min stemme faldt på Outbreak.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#33 anoch22 18 år siden

12 Monkeys og Resident Evil helt klart. Men jeg stemte på 12 Mokeys, da den var et tak bedre
Gravatar

#34 mimic 18 år siden

WTF, det tager jeg som en fornermelse :) For hvordan fanden ka Resident Evil være foran X files???
Gravatar

#35 filmz-grev_michal 18 år siden

tjaa min stemme faldte på outbreak uden jeg skulle tænke meget over det. Selvom 12 monkeys var en film i særklasse var der lidt for meget sch-fi over den til den var realistisk. Outbreak er noget tættere på det kriterie og får derfor min stemme.
Gravatar

#36 filmz-bat271 18 år siden

Ikke så svært: 12 Monkeys, i mine øjne et mesterværk både filmisk og skuespils-mæssigt. Synes også klart The Stand skal have en hvis credit.
Gravatar

#37 maialideth 18 år siden

stemte også 12 Monkeys, men det var et vanvittigt svært valg... virus eller ej, så er Night of the Living Dead en fantastisk film, Outbreak er fed, 28 Days Later er forfriskende og pænt skræmmende, og hvis man ikke har set den, så er Last Man on Earth (med the master Vincent Price i hovedrollen) også helt fænomenal... for mig stod det svære valg mellem 12 Monkeys eller Last man on earth, men Terry Gilleams fucked up fremtidsvision vinder til sidst, ikke mindst pga både Bruce Willis og Brad Pitt (elsker den scene hvor Pitt går amok på sindsygehospitalet og viser røv til vagterne)... en scene som også Jason Ritter lavede en version af i Freddy vs. Jason...

det korte af det lange er: se The Last Man on Earth, den er genial
Long days and pleasant nights
Gravatar

#38 Bohemian 18 år siden

Det meget sjovt at se at der er 145 personer der har stemt på Resident Evil men ingen der tør give sig til kende ; )

Men jeg er en af dem, og nej ikke drille mig..

For jeg kan godt lide den ; )
Free in serenity.

#39 18 år siden

#5: Ja, dén (Virus med Jamie L. og Donald S.) er skidt. Så den i bio i sin tid. Var tæt på at skride.

Fatter ikke 28 Days og Resident Evil kan blive placeret så højt. Det er da nogle af de svageste film jeg har set. Resident Evil, ja, det var vel ventet at en spil-film ville stinke, men jeg var gooodt nok også skuffet over den hypede 28 Days.

The Stand burde stå højere. Det er en af de bedre King-filmatiseringer (der er mange ringe).
Gravatar

#40 metabolid 18 år siden

Hvor er The Thing - versionen fra 1982 af John Carpenter - fremragende film - der stadig virker! Kan kun anbefales :)

Skriv ny kommentar: