• The Julekalender
    58%
  • Jul på Vesterbro
    24%
  • Andersens julehemmelighed
    8%
  • Juletestamentet
    4%
  • Yallahrup Færgeby
    2%
  • CWC-World
    2%
  • Jul i den gamle trædemølle
    1%
  • Jul i verdensrummet
    1%
  • Jul i hjemmeværnet
    0%
  • Omars jul
    0%
  • Gufol-mysteriet
    0%

Stemmer i alt: 1112

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 fubar 15 år siden

Gufol-mysteriet fik min stemme, det er godt nok en del år siden den kørte, så ved ikke om den holder ved et gensyn. Tvivler lidt.

#8 fandt dette link, http://www.thura.com/include/index.asp?side=detalj... hvor der står lidt om handlingen.

The Julekalender er bestemt sjovt. Jeg har en del familie i det mørke Jylland, og det er sgu vildt så meget nogen af dem minder om "familien Sand", eller omvendt. Det morer jeg mig sgu en del over.
Gravatar

#12 moulder666 15 år siden

Jul på Vesterbro - ingen tvivl herfra!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#13 Truntemus 15 år siden

Må indrømme at jeg generalt ikke er til "voksne" julekalendere. De siger mig intet. Men skal jeg endelig stemme så bliver det The Julekalender
Gravatar

#14 dolphinfriendly 15 år siden

Jeg har aldrig forstået det sjove ved The Julekalender, måske skal man være jyde. :) Jul på Vesterbro it is!

Gravatar

#15 evermind 15 år siden

"Andersens julehemmelighed" - stemmer også for, at man tager sig sammen og udsender den på dvd snart!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16 BN 15 år siden

Øh, jeg slynger lige en bemærkning ud i luften:

Det kan da ikke blive andet end The Julekalender!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17 elwood 15 år siden

Hvor er min Bog?

The Julekalender
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 MOVIE1000 15 år siden

#1 er fuldstændig enig med det du siger om Yallahrup Færgeby den siger mig ikke en pind
#14 du kan jo se den med dansk undertekster så ;)

men min stemme faldt helt klart på Jul på Vesterbro Anders spiller rigtig godt og er god til at fordele rollerne(accent) og ikke mindst humoren

The Julekalender er også rigtig underholdene men den ødelægger det lidt med at de synger den samme sang hele tiden ellers rigtig godt lavet og ikke mindst for deres dansk//engelsk sprog og selvfølgelig jyske
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19 filmz-Narniabæver 15 år siden

THE Julekalender!

The one and only!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#20 morten300 15 år siden

Oluf: A kaffekand er sprunget i luften!

Gertrud: Ska a lav nåed ny?

Oluf: Ja, selvfølgelig skal du lav nåed ny, a kaffekand er jo sprunget i luften æ o.

Gertud: Jamen, det gør a da så.

Satme god humor :-D

The Julekalender får klart en førsteplads, tæt forfulgt af Jul på Vesterbro og CWC. Men hvor er CWC i grunden henne på listen? CWC og CWC World er ikke det samme. Det første CWC var topklasse underholdning, mens CWC World langtfra var lige så god.
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton

Skriv ny kommentar: