• "Den gode, den onde og den grusomme"
    33%
  • "Young Guns"
    15%
  • "Once Upon a Time in the West"
    14%
  • Bryder mig ikke om western-film
    14%
  • "Unforgiven"
    8%
  • "De kalder mig Trinity"
    6%
  • "Butch Cassidy and the Sundance Kid"
    4%
  • "Præriens skrappe drenge"
    2%
  • "High Noon - Sheriffen"
    1%
  • "Diligencen"
    1%

Stemmer i alt: 1358

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 pulse83 18 år siden

Stemte på "Once Upon a Time in the West".

Og Open Range er hermed bestilt (R1, DTS). Så må vi se om den er ligeså god som dens oversete rygte. :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#52 filmz-Is 18 år siden

Har faktisk ikke set Pale Rider....
Er den 100 kr værd????
Gravatar

#53 dolphinfriendly 18 år siden

Ikke i forhold til andre Eastwood westerns. "The Outlaw Josey Wales", "Unforgiven" og naturligvis "The Man With No Name Trilogy" er langt bedre.

Gravatar

#54 Yoda 18 år siden

Den er ganske underholdende på sin egen tidstypiske facon. Dog er der, som Dolphinfriendly så rigtigt påpeger, langt op til "Unforgiven" og "The Man With No Name Trilogy".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#55 filmz-Is 18 år siden

Hva med....
Han kom, han så, han skød og En Fremmed Uden Navn...
ER de gode Westerns..
Gravatar

#56 jesperhp 18 år siden

No doubt! 'Il buono, il brutto, il cattivo' :D klassefilm! Sindssygt fedt bygget op, med en masse twists og uforglemmelige scener. Ikke mindst når 'the ecstasy of gold' kører i højttalerne mens der ledes efter skatten på kirkegården. Og selvfølgelig den superfede duel til sidst!
Gravatar

#57 dolphinfriendly 18 år siden

#55 Jeg mener, uden at være 100% sikker, at "En Fremmed Uden Navn" er den danske titel på "Pale Rider". :)

Gravatar

#58 Benway 18 år siden

"En fremmed uden navn" er "High Plains Drifter", men det er nemt at rode dem sammen. Den er også ganske god, men betydeligt mere mørk i tonen.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#59 anoch22 18 år siden

Shanghai Noon, Tilbage til Fremtiden 3 og De kalder mig Trinity
Gravatar

#60 Benway 18 år siden

#55. "Han kom, han så, han skød" eller "Two Mules for Sister Sara" med Shirley Maclaine, er nok den Eastwood western jeg bryder mig mindst om. Den er acceptabel, men ikke mere.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: