• 3:10 to Yuma
    34%
  • Jeg kan ikke lide westerns
    14%
  • Mordet på Jesse James af kujonen Robert Ford
    12%
  • Shanghai Noon
    11%
  • Open Range
    7%
  • Appaloosa
    6%
  • The Proposition
    6%
  • Anden western
    3%
  • Ned Kelly
    3%
  • The Alamo
    1%
  • Bandidas
    1%
  • Seraphim Falls
    1%
  • Blueberry
    1%

Stemmer i alt: 1813

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 wimmie 14 år siden

Hvad med "The Missing" fra 2003 - efter min mening en ret fed og grum western.

Jeg har godt nok ikke set mange nyere westerns selvom jeg er glad for genren. Kun 4 af filmene på listen har jeg set. "Mordet på Jesse James...." har jeg endnu ikke fået set, men den står på listen over film der snart skal ejes.

Rækkefølgen ville derfor se således ud:

1. The Proposition - fantastisk film
2. The Missing - God og spændende
3. 3:10 to Yuma - Ganske flot og underholdende.
4. Appaloosa - Desværre ret skuffende.
5. Shanghai Noon - fjollet og ligegyldig
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42 Åkepool 14 år siden

Undlod at stemme, da jeg kun har set 2 film fra listen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#43 natterjack 14 år siden

#42 Det er jeg glad for at vide.
Gravatar

#44 MuManden 14 år siden

#43 - Jeg er også glad for at vide, at du er glad for at vide det... :)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#45 Takfornu 14 år siden

Dødtløb mellem Mordet på Jesse James af kujonen Robert Ford, The Proposition og 3:10 to Yuma der hver har deres kvaliteter, som gør at man ser dem mere en en gang afhængig af humør :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#46 moulder666 14 år siden

#19: Flot, men bare ikke speciel underholdende, var godt nok heller ikke stor fan af tegneserien, er mere spændt på Hex-konverteringen med Brolin og Malkovich - ikke mindst for instruktøren ikke har lavet andet end "Horton hears a Who"

Tak for det - jeg glæder mig godt nok også til at se Jonah Hex slå sig løs - men jeg tvivler desværre på, at de bibeholder den brutalitet, der var i tegneserien - men man kan da håbe!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#47 Dyggeren 14 år siden

3:10 to Yuma

Vise scener fra Appaloosa var også god - Viggo er sej i sin sidste duel.

Seraphim Falls har ganske gode skuespillere, men en forfærdelig klipning og et endnu værre manuskript.
Gravatar

#48 enfilmnørd 14 år siden

Overraskende mængde solide Westerns

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal stemme, men Shanghai Noon var da super underholdende.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#49 the_paki_don 14 år siden

Jeg er overrasket over, at procentdelen for "Western Nay-sayers" er så lav. Det er da ikke den mest tilgængelige genre mere... Westerns er jo ikke Blockbusters... :) Jeg selv er ret glad for den og "Den Gode, Den Onde og Den Grusomme" er på min top 5 film.

3:10 to Yuma er min favorit (har lige købt den i dag på Blu-ray sammen med Rio Bravo... og Predator :D) for dens solide skuespil, seje sammenklemte, sammenbidte øjne og Ben Foster. Jeg er mega Bale fan, men Foster er fandeme også god i den.

Da jeg var i biografen og se Appaloosa, så da Viggo stillede sig i "killer stilling", så var der en i biffen bag mig, der hviskede "Ej, han ligner en bøsse..." Og jeg kan stadigvæk grine af det, når jeg tænker på det.

Gravatar

#50 Geekalot 14 år siden

Butch Cassidy and the Sundance Kid, er nu en af de bedste, hvis ikke den bedste,
Young Guns I-II er også lidt speciel på den gode måde.

Skriv ny kommentar: