• Bruce Lee
    67%
  • Jet Li
    33%

Stemmer i alt: 561

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 MikkelHJ 21 år siden

Bruce Lee er kongen af Kung Fu, men Jackie Chan er heller ikke at foragte. Med en talisman er Chan "The man with the plan".
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#12 filmz-vassago 21 år siden

Bruce Lee er mesteren.

Jeg har lige set en trailer i biffen til en ny Jet Li film, den ser ellers rimelig fed ud.

"Ying xiong" eller "Hero", som den hedder paa amerikansk.

http://us.imdb.com/Title?0299977
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 trekster 21 år siden

"Bruce Lee er mørkets herre.... Bruce Lee er din mester!"
;)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#14 azathoth 21 år siden

#13: du her helt klart hørt for meget gramse!!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#15 trekster 21 år siden

Klart ;)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#16 filmz-jvdi 21 år siden

hvis man nogen sinde har set once apon a time in china vil man vide at det er jet li der er den fedeste. desuden er jet li ikke med i hidden tiger chrouching dragon, det er chow yun fat. eller sådan noget
Gravatar

#17 inflector 21 år siden

#16 I stand corrected :/

Men ok, så har han jo kun været med i skod film...ingen plusser overhovedet.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#18 Slettet Bruger [1156989378] 21 år siden

Personligt forstår jeg slet ikke hvordan man kan sammenligne de to personer. Eller, Bruce Lee er da milevidt fra Jet Li.

Dog synes jeg at Romeo Must Die er en reddi fe' film, men slet ikke på samme måde som Bruce Lees film.

Og Jackie Chan, han er også ok in action (hans humor sucks). Men det er stadig ikke lige Mesteren (Bruce Lee).

Og lige en note om Crouching Tiger Hidden Dragon som den hedder: Den film er da mildest talt elendig...Jeg har aldrig fattet hvad folk ser i den film. For h....... PERSONERNE FLYVER JO RUNDT. Den scene med jagten, der ender i trætoppene hvor de kæmper...HVAD SKER DER? - Der står to mand på en tynd kvist med en tykkelse der er under tykkelsen på min p*k, og den knækker. Ah ja, DOH...De svæver jo. Hvor naturligt og realistisk. Den film sucks sgu !!
Gravatar

#19 dyg 21 år siden

Jeffe:

Det er måske fordi du ikke kender deres kultur? Ikke kender deres legender?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#20 inflector 21 år siden

18# Du må jo forstå at det er et eventyr, lidt lissom STAR WARS, det giver jo heller ikke for meget mening, folk der kaster rundt med ting med tankens kraft, lyn ud af hænderne osv.
Man må jo bare acceptere at det er en del at det univers.
At filmen så er kedelig er en anden snak..
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: