• "Evigt solskin i et pletfrit sind"
    39%
  • "Being John Malkovic"
    23%
  • Kender ikke nogen af titlerne.
    18%
  • "Confessions of a Dangerous Mind"
    12%
  • "Orkidétyven"
    8%
  • "Human Nature"
    1%

Stemmer i alt: 986

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Hal60 17 år siden

Eternal Sunshine of the Spotless Mind
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#12 noget 17 år siden

Det må blive Adaptation. Men Eternal Sunshine of the Spotless Mind er den bedste film.
Gravatar

#13 Tylerdurden 17 år siden

"Eternal Sunshine of the Spotless mind" er min yndling. Den er så ubeskrivelig smuk at det næsten ikke er til at bærer.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#14 squee 17 år siden

Eternal Sunshine er smuk, men jeg morer mig stadigvæk gevaldigt over Nicolas Cage som Charlie Kaufman. Det er stadigvæk en den eneste rolle, jeg har set Nicolas Cage i, hvor han virkelig gør det fantastisk.
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#15 The Insider 17 år siden

Hvad med Leaving Las Vegas? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#16 filmz-Angel Eyes 17 år siden

Min stemme gik til "Being John Malkovich", der efter min mening er den mest originale af hans historier - men helt klart efterfulgt af Eternal Sunshine, Adaptation og Confessions... Manden er det friskeste pust til amerikansk film i laang, laang tid!
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#17 dyg 17 år siden

Har ikke fået set hverken Adaptation eller Eternal Sunshine, så min stemme faldt på den fremragende Being John Malkovic.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18 nephilim 17 år siden

har faktisk ikke set en af dem....hmm synes aldrig rigtig de har virket spændende for mig...men hvad,kan jo ikke se alle film..
Gravatar

#19 ace#1 17 år siden

Jeg har sådan på fornemmelsen, at hvis den havde heddet 'Being Jim Carrey' -
Så havde DEN vundet vores lille afstemning... Eller hvad?
Der er i hvert fald noget der siger mig, at Jims medvirken i den film, er udslagsgivende for resultatet af afstemningen.
Dette kommer i øvrigt fra en af de største Jim Carrey fans overhovedet - Så der er intet negativt i det... Bare en tanke!
Gravatar

#20 ace#1 17 år siden

Altså...
Hans medvirken i den vindende film - ikke 'Being John M.* - selvfølgelig!

Skriv ny kommentar: