• Christian Bale
    58%
  • Ben Affleck
    22%
  • Michael Keaton
    16%
  • Adam West
    2%
  • George Clooney
    1%
  • Val Kilmer
    1%

Stemmer i alt: 437

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 cnr 8 år siden

Sorry - I mistoke me for someone else...

Helt klart Keaton
Gravatar

#12 cain 8 år siden

Keaton. Klart mest tro mod de fleste tegneserie batman I stemning og humør

Bale er bare til grin og sååå "dyster"

Batfleck har dog muligheden for at blive nr 1.
Gravatar

#13 SublimeKen 8 år siden

Bens Batman er i hvert fald skræmmende og god. Men indtil videre, blender hans Bruce Wayne og Batman bare sammen. Der er ikke rigtig nogle forskel på dem, som der var med Bale og Keaton. En grund kan naturligvis være at jo ældre han er blevet, jo mere er de to personligheder blendet sammen.
Gravatar

#14 Miko666 8 år siden

ked a og sige det men Kevin conroy har ALDRIG spillet Batman...han har lagt stemme til Batman ja...men det er også det eneste...min stemme gik til Christian Bale !!!
Gravatar

#15 KasperBS 8 år siden

cain (12) skrev:
Keaton. Klart mest tro mod de fleste tegneserie batman I stemning og humør

Bale er bare til grin og sååå "dyster"

Batfleck har dog muligheden for at blive nr 1.


En mand på 177 cm og vejer 72 kg ligner ifølge dig Bruce Wayne/Batman fra tegneserien???
Manden var da så stiv som Batman, han kunne ikke engang dreje hovedet pga. af dragten. Og hans gule bælte vare virkelig grimt.
Tim Burton og crewet havde fuldstændig fejfortolket det.

Her ligner Ben Affleck langt bedre og er meget mere tro mod tegneserien. Batman er i tegneserie universet 1,90 meter, stærke kæber, tykt hår og en krop som en spartaner.
Ben Affleck er 1,92 m, og i rollen som Bruce Wayne/Batman vejede han 103 kg. Med en fedtprocent på 7,9.
Og med hans karakteristiske bælte og grå dragt var han meget mere tro mod tegneserien.
Gravatar

#16 danish99 8 år siden

Affleck har virkelig flyttet Batman rollen og er faktisk en bedre skuespiller end Bale som Batman
King
Gravatar

#17 GustavE 8 år siden

Miko666 (14) skrev:
ked a og sige det men Kevin conroy har ALDRIG spillet Batman...han har lagt stemme til Batman ja...men det er også det eneste...


Jeg synes ikke, det er helt fair. Det er jo meget sværere at levere en dyb præstation, når man kun har sin stemme at gøre godt med. Alligevel lykkedes det ham at skabe den mest følelsesladede Batmanpræstation til dato:

Gravatar

#18 NightBreaker 8 år siden

Ben Affleck - Bedst Batman
Kevin Conroy - Bedst Bruce Wayne

Gravatar

#19 Jach 8 år siden

1 - Ben Affleck - Mest sadistiske og skræmmende batsy til dato samt en god Bruce. Well done Batfleck, uden dig ville BvS være DC's kedeligste superhelte film.

2 - Michael Keaton - Skræmmende Batman men han ændrer sig ikke rigtig når han skal være Bruce, dog er det tæt løb med Batfleck da Keatons er klogere.

3 - Christian Bale - Ikke særlig skræmmende Batman og temmelig latterlig pga. den måde han snakker samt efter den første film ryger fokus væk fra ham mens skurkene får mere opmærksomhed og Bales råb bliver mere latterlig. Hans Bruce var dog lige i øjet hvilket bringer ham op på tredje.

4 - Val Kilmer - Okay Batman og Bruce, ligesom resten tilbageværende var han ikke så god, men han overgår Clooney pga. der er ingen batnippels eller dårligt ordspil.

5 - Adam West - Bryder mig overhovet ikke det mindste om Wests udgave, men han er bedre en Clooney pga. at han i det mindste gjorde noget arbejde for rollen hvor Clooney virker som om han ikke gad rollen.

6 - George Clooney - Kedelig og latterlig.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#20 Gasivodo 8 år siden

..uden at afbryde diskussionen.. Med hensyn til Batman Returns(1992)
..hvis Michelle Pfeiffer, laver en "kom her" med finger gestus! Så kommer jeg jeg sgu'!?? Bedste latex mis i mit univers EVER!*

*undskyld mit, ikke feministiske ordvalg, men var altså kun 12 somre!? MIAV hvor gjorde de klør' nas på lille Gasi';-D
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: