• Iron Man
    47%
  • Hulk
    19%
  • Captain America
    14%
  • Thor
    7%
  • Black Widow
    6%
  • En anden
    4%
  • Hawkeye
    2%
  • Nick Fury
    1%

Stemmer i alt: 339

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 danish99 9 år siden

Iron man ej come on han er jo bare et menneske. Hulk først så captain
King
Gravatar

#12 Den fede 9 år siden

I tegneserierne vil det altid være Hulk. I Marvel-filmene Captain America, Chris Evans er perfekt.
Gravatar

#13 MonsTruz 9 år siden

I filmene må valget gå til Iron Man. downey Jr. er bare suværen i den rolle.
I tegneserierne har jeg aldrig fundet Iron Man synderlig interessant, der er jeg mere til Hulk og Spiderman
Gravatar

#14 steadi07 9 år siden

Driver (4) skrev:
Captain America! Chris Evans er perfekt som Steve Rogers, og jeg kan faktisk godt lide, at han ikke er drevet af en mørk fortid, men blot af kampen for retfærdighed.


+1. Evans går sgu lige i min indre superhelt. Selvom, at Hr. Downey Jr. også ligger højt.
Gravatar

#15 Mr AC 9 år siden

Vision
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#16 Alex- 9 år siden

MonsTruz (13) skrev:
I tegneserierne har jeg aldrig fundet Iron Man synderlig interessant


Giver dig helt ret, Iron Man fungerer langt bedre på det store lærred end han gør i tegneserierne.

Jeg går ud fra at New Avengers ikke tæller med, ellers havde Spiderman og Wolverine nok løbet med et par stemmer. Jeg stemte klart på Iron Man, jeg har aldrig rigtig haft nogen interesse i de øvrige medlemmer i tegneserierne (udover Black Widow *wink*) dette er dog blevet bedre gennem filmene pga et forrygende cast. Det er kun Jeremy Renner som jeg ikke ville have noget imod skulle erstattes. Har egentlig ikke noget imod skuespilleren, men der er bare endnu ikke kød nok på den rolle til at den 'tilhører' Renner, som det er med de andre.
Gravatar

#17 SublimeKen 9 år siden

Geekalot (9) skrev:
Er bossen for dem alle, så det må han vel være :)


Bossen er Captain America, ikke Nick Fury. Nick Fury startede det i film universet, ja, men jeg troede at det blev gjort klart i den første at Nick Fury var SHIELD, ikke en Avenger og at Tony Stark blandt andre ikke ville følge ham.

Skriv ny kommentar: