-
"American History X"50%
-
"Fight Club"33%
-
"Primal Fear"5%
-
"25th Hour"3%
-
"Illusionisten"3%
-
"Den røde drage"2%
-
Anden filmpræstation2%
-
"Rounders - sidste spil"1%
-
"Folket mod Larry Flynt"1%
-
"Kærlighedens slør"0%
-
"Death to Smoochy"0%
-
"Down in the Valley"0%
Stemmer i alt: 1634
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Fjog 17 år siden
#22 filmz-phreak 17 år siden
Men hvor er The Kingdom henne i den afstemning?
#23 BN 17 år siden
Den er i "Anden filmpræstation". ;-)
#24 BN 17 år siden
Den og 'American History X' er efter min mening de to bedste film, han har medvirket i. Når jeg har valgt 'The Red Dragon' skyldes det hans evne til heri at fremstille en mennesketype, der ikke umiddelbart er 'tough' på den traditionelle måde, idet han fremstår som flink, blød og fredelig (næsten konfliktsky) familiefar, men som er særdeles handlekraftig, målbevidst og stærk, når situationen kræver det - jævnfør den vigtige indledende scene hvor han
Edward Norton er en fantastisk til den slags karakterroller, hvor figurens styrke kommer indefra. (Her kommer jeg til at tænke på Tim Robbins i 'The Shawshank Redemption', som er endnu et perfekt eksempel herpå.) Hovedrollen i 'American History X' hører også til denne kategori, og jeg tænker jeg naturligvis på
... hvilket får mig til at tænke på, at jeg ligeså godt kunne godt have valgt denne film som hans bedste præstation, men nu blev det altså 'The Red Dragon'.
#25 deathlikesilence 17 år siden
#26 Skeloboy 17 år siden
Bedste E. Norton præstation: Primal Fear
#27 Collateral 17 år siden
#28 wimmie 17 år siden
Eller er jeg bare den eneste der har set den? :P
Han er jo en genial skuespiller, uanset hvad han har medvirket i - burde måske have stemt på American History X, men helt ærligt - han var da brilliant i Smoochy ;)
#29 wimmie 17 år siden
#30 Åkepool 17 år siden