• Hot Fuzz
    23%
  • Tropic Thunder
    16%
  • Bad Boys II
    11%
  • Red
    8%
  • Mr. and Mrs. Smith
    7%
  • Pineapple Express
    6%
  • 21 Jump Street
    6%
  • Crank
    6%
  • The Other Guys
    5%
  • Rush Hour 3
    3%
  • Welcome to the Jungle
    3%
  • Starsky & Hutch
    3%
  • Black Dynamite
    2%
  • Get Smart
    1%
  • Cop Out
    1%

Stemmer i alt: 2499

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Ebbemonster 12 år siden

Hvor mange af jer har egentlig set "Black Dynamite"? Det klart, for mig, den sjoveste af filmene på listen - jeg erkender dog, at den sandsynligvis ikke er mainstream nok til, at de fleste her kender den.

Den britiske, over-the-top, humor som ses i film som Hot Fuzz, Shaun of the Dead, Paul osv. osv. osv. har aldrig rigtigt været mig, men filmen skiller sig i det mindste ud på listen, så fair nok den er på toppen.
Gravatar

#12 wimmie 12 år siden

Hot Fuzz - efterfulgt af The Pineapple Express :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13 Slettet Bruger [2617014747] 12 år siden

#11 -

Jeg har set "Black Dynamite" og kan godt lide blaxploitation-film, men fandt stadig "Hot Fuzz" sjovere.

Og så er filmz jo en side for filmfans, så lur mig om folk ikke ser andet end mainstream.
Gravatar

#14 Kruse 12 år siden

wimmie (12) skrev:
Hot Fuzz - efterfulgt af The Pineapple Express :)

Bingo! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15 kasperfmn 12 år siden

Nu er det her lige min genre, så alle film på listen på nær Cop Out og Get Smart er seværdige, om end 21 Jump Street tager kagen i midt tilfælde. Jeg er bare en sucker for Jonah Hill, hvis eneste ligefrem dårlige film indtil nu var den afskyelige The Sitter :-)
Gravatar

#16 davenport 12 år siden

Jeg har ikke set en eneste af dem...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 sluppermand 12 år siden

Hot Fuzz tager klart kagen, men der har været mange gode de sidste par år. Pineapple Express, Observe and Report, The good the bad & the weird, Red, Super og Kick-Ass er blandt mine favoritter.
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#18 Ispep 12 år siden

Ud fra listen, så Tropic Thunder. Men hvor er Kiss Kiss Bang Bang henne? Og sølle udvalg i øvrigt.
Gravatar

#19 Batsy 12 år siden

Hott Fuzz, Tropic Thunder synes dog Kiss Kiss Bang bang mangler som Ispep siger!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#20 MOVIE1000 12 år siden

sluppermand (17) skrev:
Hot Fuzz tager klart kagen, men der har været mange gode de sidste par år. Pineapple Express, Observe and Report, The good the bad & the weird, Red, Super og Kick-Ass er blandt mine favoritter.

:`( Jeg glemte helt Super
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: