• Jeg kaster dem bare ind på hylden
    42%
  • Alfabetisk
    30%
  • Anden
    10%
  • Kronologisk
    5%
  • Efter filmselskab
    5%
  • Efter instruktør
    4%
  • Efter farver
    3%

Stemmer i alt: 989

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Spanner 21 år siden

Jeg tror at der er en del mennesker, der gerne ville have en komplet PJ samling.

Der er jo ikke megen kunst i at købe "alle" Tarantino's film
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#42 filmz-cko 21 år siden

Der er i det hele taget ikke nogen kunst i at købe nogen samling, om det så er tarantino eller peter jackson... kunsten er fra dem der laver filmen (ikke at jeg tænker på PJ som en kunstner...) ANYWAY

jeg ejer da OnAir DVD med film på... Creepshow og Tales from the Darkside... købte dem billigt. Sådan nogen film jeg gerne vil eje, men ikke gider betale vildt meget for.
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#43 filmz-psmadsen 21 år siden

Jeg ejer da vist en On Air DVD.
legendariske Highlander (25 kr)
hehe
Gravatar

#44 SpielbergFreak 21 år siden

Den kan du ellers få på en 2-disc i DTS
Gravatar

#45 skittlez 21 år siden

Jeg har on-air's Deer Hunter, som også er udkommet i en 2-disk med DTS, men da on-air's version kom ud var den bedre end R1 udgaven (5.1).

Er også indehaver af Peter Jacksons og Tarantinos (måtte forny alle 3 da de kom i SE's) samlede værker. Måske er det ingen kunst, men det er dyrt... :(
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#46 dyg 21 år siden

#40 - Jeg gider at have en Peter Jackson samling..og hov, det har jeg også.

#42 - Det er så dit valg. Jeg anser ham i høj grad for at være en kunstner, en meget dygtig en af slagsen endda.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#47 filmz-cko 21 år siden

ja, det er jo altid en personlig smag/mening... det er jo egentlig også mit tab kan man sige....

har forresten også highlander og Fall of the Roman Empire som on air kom jeg lige i tanke om...
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#48 SpielbergFreak 21 år siden

Hvor har du set Deer Hunter i DTS. jeg ved den kommer fra England i en 2-disc snart, men den er ikke i DTS...
Gravatar

#49 filmz-Kviksand 21 år siden

Kun tøser sorterer efter farve!!! *gys*
Gravatar

#50 MikkelHJ 21 år siden

Jeg sorterer mine film efter genre. Her står VHS og DVD samlet i en reol af træ med glaslåge. Næsten hver genre har sin egen hylde, dog har jeg valgt at slå drama og musicals sammen, da de ikke udgør så stor en del af min samling. Da jeg sidst sorterede dem, fandt jeg til gengæld ud af, at at en stor del af min samling består af komedie og andet humor. På en sikker andenplads kommer actionfilm efterfulgt af gyserfilm og animation. AF og til synes jeg, at jeg har problemer med at Klassificere en films genre. Hører Batman (1966) til under actionfilm eller komedie? :)
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.

Skriv ny kommentar: