-
Ja53%
-
Nej26%
-
4220%
Stemmer i alt: 261
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
Stemmer i alt: 261
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-PeterPed@ll 22 år siden
Spørgsmål ??
1. Hvor langt er Danmark nogen sinde nået i en VM slutrunde ??
svar: Ikke ret langt.
2. Hvor langt er Danmark nået i Le Mans ??
svar: Hele vejen tit. Og øverst på skamlen hele 4 gange.
Konklusion:
Jeg fatter ikke denne fodboldfeber.
#12 commy 22 år siden
#13 azathoth 22 år siden
Man må jo bare acceptere at der er nogle der gerne vil se den slags, ligesom folk sikkert accepterer at de viser Le Mans uafbrudt i et helt døgn, håndbold, formel 1 whatever... og hvis man ikke kan lide VM så må man jo se TV3 eller TVD der kører fodboldfri TV!!
... og jeg skal da klart se Le Mans, men det ændrer nu ikke ved at jeg godt vil følge med i VM også... uanset hvor langt Danmark kommer, jeg skal da se finalerne også, uanset hvem der er med!!
#14 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#15 filmz-Lucifer 22 år siden
Sådan ville du vist ikke sige, hvis du havde oplevet fornemmelsen ved at suse ud af langsiden med 350 km/t; læse svinglinierne og derefter kæmpe med styretøjet igennem sving på sving på sving på sving! I adskillige timer, med minimal hvile og søvn, samt kabinetemperaturer omkring de 50 grader.
Self er prof.fodboldspillere da dygtige, vi må alle beundre Ronaldo's tryllerier og Jesper Grønkjærs hurtighed, men derfra og så til at sige at racerløb kun er at styre bilen i pit; ja, det er grænsende til blasfemi!
Spørg du bare en som skuespilleren Steve McQueen, (hvis nu ikke han var død og borte..) han var selv racerkører og kørte selv i film som "Bullit" og "Le Mans". Det kan man kun beundre når man ser de film.
#16 filmz-PeterPed@ll 22 år siden
#17 filmz-vassago 22 år siden
Der er jo rig mulighed for at lave noget andet, man ser vel andre kanaler end lige DR og TV2. Man kunne jo oxo skrive en film-anmeldelse og sende den herind ;)
#18 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
Ps.
Til jer der brokker sig over at der kun er fodbold på: Se DR2 og TvDanamrk. De kanaler ligefrem reklamerer med at de er for fattige og betydninsløse til at være i stand til at sende VM...
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#19 PlattFuss6.7 22 år siden
kan ikke se meningen med det.
glæder mig til at det er fertigt og .dk er blevet tæsket i gulvet :)
#20 filmz-The-Real-1 22 år siden
... har du også gravet din egen grav, for hvis ikke må du gerne låne en en skovl af mig!
Danmark er 99% sikre på at gå videre
... og jeg kan love at farmand her skal sidde på første række (Ved TV'et), og følge med HELE vejen!
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.