• Nancy
    37%
  • Jeg har ikke set den... endnu!
    36%
  • Gail
    7%
  • Goldie
    5%
  • Becky
    5%
  • Miho
    4%
  • Lucille
    3%
  • Shellie
    2%
  • Wendy
    2%

Stemmer i alt: 2527

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 evermind 19 år siden

Uhm... *fantaserer* :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#62 dyg 19 år siden

/me slår evermind med en gusten ged.

Jeg er egentligt positivt overrasket over alle de stemmer Gail har fået. Jeg troede lidt, at jeg var den eneste, der havde indset hvor flot og sexy hun er. Men det er først efter Sin City, at man er begyndt at høre danskere "på gaden" tale om hende.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#63 cyberzed 19 år siden

#62 Hun er da helt klart overdrevet hot...var dog ikke klar over at Rasario Dawson eksisterede før jeg så hende i Sin City (selvom jeg nok har set hende i et par andre film) :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#64 evermind 19 år siden

En gusten ged? Mmm... fortæl mere! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#65 filmz-karlerminven 19 år siden

Forstår ikke at "Jeg har ikke set den... endnu!" er ved at overhale Nancy! Jessica Alba er da alt for lækker, og så især i Sin City, men Gail er sgu også en hottie :P og så er der også bare et eller andet sprødt/lækkert over Becky (Alexis Bledel, men dog mest kun i Sin City)

Så til jer der stemmer forkert ( altså stemmer: Jeg har ikke set den... endnu!):

SE DOG FORHELVEDE SIN CITY - KANON FILM -- 6/6 herfra!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#66 Bohemian 19 år siden

Ja jeg stemmede så Miho..der er et eller andet ved det asiatiske look der ; )
Free in serenity.
Gravatar

#67 evermind 19 år siden

Me boom boom all night, me love you looong time? Hehe.
Gravatar

#68 Bohemian 19 år siden

#67 LOL! Men så er det nemlig at jeg foretrækker Miho..hun siger jo ikke så meget..
Free in serenity.
Gravatar

#69 elwood 19 år siden

#67 det lyder som noget fra full Metal Jacket, eller er det bare hel tilfældig sætning, du tog?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#70 evermind 19 år siden

#69 (hehe...)
Lyder asiatiske kvinder ikke bare sådan? :P Nej, det er vist fra FMJ, hehe.

Skriv ny kommentar: