• Jeg har ikke set filmen...
    46%
  • Marv
    32%
  • Hartigan
    8%
  • Dwight
    5%
  • Kevin
    4%
  • Jackie Boy
    3%
  • Yellow Bastard
    2%
  • Manute
    1%

Stemmer i alt: 1614

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-TomViolence 19 år siden

Derfor burde folk vente til at svare indtil de har set filmen. Justice for all! ;)
I'm out
Gravatar

#22 filmz-TomViolence 19 år siden

Forresten jeg stemte på Marv, som er klasser over de andre, in my opinion!
I'm out
Gravatar

#23 MikkelHJ 19 år siden

Valget stod også mellem Marv og Hartigan, men jeg endte med at stemme på Marv. Han er ultimativ sej.

Jeg elskede hans hensynsløshed:

I check the list. Rubber tubing, gas, saw, gloves, cuffs, razor wire, hatchet, Gladys, and my mitts

Og jeg var fuld af grænseløs beundring, da han sagde:

Is that the best you can do, you pansies?

Så er man eder brand brøle mig en Grade A Bad Ass MoFo.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#24 Jakobsen 19 år siden

Chace, hva snakker du om? Man har en mulighed som hedder "Jeg har ikke set filmen", så hvorfor burde folk vente med at stemme, hvis de ikke har set?
It's only a movie...It's only a movie...
Gravatar

#25 JannikAnd 19 år siden

Fordi pollen kom op tre dage før premieren, og derfor ville 95 % stemme 'Jeg har ikke set filmen'. Ikke særlig sigende, eller spændende, for den sags skyld.
Gravatar

#26 filmz-Superduck 19 år siden

Helt klart Marv.

Fed med de quotes, vækker gode minder :-)
Gravatar

#27 filmz-sanjo 19 år siden

Marv, ingen tvivl om det ;)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#28 filmz-incubus 19 år siden

Nu valgte jeg så at stemme før jeg så filmen, men efter jeg har set den i dag, så er jeg lidt i tvivl om, hvem jeg synes er den sejeste.
Rent badass-ballbusting sejhed, så går min stemme til Marv... han kan tage en masse damage, men han kan fanme også dish it out.
Men Hartigan har den der "good cop" attitude: "An old man dies, a young girl lives" eller hvordan den nu går. Og det synes jeg er en sej måde at tænke på.
Dwight får sin
valkyriedame
til sidst, og det er slette ikke tosset.

... og så er der Kevin, som er så modbydelig grum, led og bare pissehamrende uhyggelig. Man behøver ikke at se ham
æde folk
for at gøre ham uhyggelig... det bliver udpenslet fint nok i filmens dialoger!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#29 filmz-cluas 19 år siden

Der er over 500 i dette poll som burde lette røven og komme afsted og se filmen :)
/Cluas
Gravatar

#30 filmz-incubus 19 år siden

#29 ja, tænk på en kæmpeomsætning der indtil videre ikke er gået ind nogen steder... træk dog lige min stemme fra! :)
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."

Skriv ny kommentar: