• Blade
    39%
  • Batman
    27%
  • X-Men
    15%
  • Superman
    11%
  • Andre
    8%

Stemmer i alt: 311

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-KingPin 22 år siden

Og hvor er Hulk eller De Fantastiske Fire, og jeg vil lige henlede opmærksomheden på at Edderkoppen er blevet filmatiseret i ægte Batman 70'er stil, det havde da været mere på sin plads at have dem med end Blade. Blade er en fed film, men han er ingen superhelt!
Gravatar

#12 filmz-vassago 22 år siden

Blade er altså en superhelt, han er baseret på en tegneserie figur, hvorvidt han han har superevner som andre helte, kan vel diskuteres. Men han har jo kræfter langt større end normale mennesker, hvilket må placere ham på ranglisten som en superhelt.

BTW, man skal ikke altid have underbukser uden på tøjet for at være superhelt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 filmz-xorzisten 22 år siden

Blade skal vinde han har stil, spiderman er også meget sej, men har en dum vane med altid at komme med dumme kommentarer
Gravatar

#14 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Hvad med X-men??? Den er da for sej. Har ikke så meget forstand på tegneserien, men filmen holder da hele vejen.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#15 filmz-Yasw 22 år siden

Effekterne er btw. skod i Blade. Ihvertfald blodet, det ligner jo bare en gang ketchup fra McDonalds.
Gravatar

#16 filmz-Eagle 22 år siden

Det er da helt klart Blade han er for fed på den gode måde :)
Gravatar

#17 filmz-KingPin 22 år siden

Hvis man kan stemme på Blade, så vil jeg stemme på ha, gutten fra "Night Flier", Blade er sq da bare en spasser med læderbukser og en snotgammel halvlam sidekick!
Gravatar

#18 filmz-vassago 22 år siden

lol, you said it. Batman ræler, især når han er lidt ond i sulet.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#19 Lowkey 22 år siden

Batman er ingen Superhelt per se, da han ingen rigtige superkræfter har. Han har røven fuld af penge, og så er han en lettere psykotisk vigilante-type, men det gør ham ikke til en decideret superhelt.

Jeg kan iøvrigt anbefale at læse "Batman: Dark Knight Returns" og "Batman: Year One" tegneserierne af Frank Miller, hvis I ikke allerede har gjort det.
Daisy, Daisy...

Skriv ny kommentar: