• "Pirates of the Caribbean: At Worlds End"
    39%
  • "Spider-Man 3"
    31%
  • "The Bourne Ultimatum"
    11%
  • "Shrek den tredje"
    7%
  • Gider ikke nogle 3'ere overhovedet!
    6%
  • "Resident Evil: Extinction"
    5%
  • "Ocean's Thirteen"
    2%

Stemmer i alt: 1856

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 m 18 år siden

bourne efterfulgt af piraterne, de andre er jeg ligeglad med
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#32 keitel 18 år siden

Spder man 3 gans klar,
Gravatar

#33 filmz-morpheus75 18 år siden

Stemte klart Bourne Ultimatum. Fed filmserie.
Take the red pill, you stay in wonderland, then i´ll show you how deep the rabbithole goes... Citat: Morpheus (Matrix)
Gravatar

#34 Bardoboy 18 år siden

uuh den var jo lidt svær, men det blev spider-man, den glæder jeg mig helt vildt til!! Piraet kom liiiige bag efter..
Gravatar

#35 Gin 18 år siden

SPider-man 3 blev det. jeg brød mig ikke så meget om Pirates 2, men skal da selfølgelig se den sidste alligevel
Gravatar

#36 filmz-Narniabæver 18 år siden

Helt klart Shrek 3!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#37 filmz-coftkohl 18 år siden

Uuuuhhhh, den var svær.

Det blev til Spidey og co. håber den bliver lidt mørkere med altid voldelige Venom, den nok fedeste skurk i Spidey universet.

Dog glæder jeg mig lige så meget til Bourne og Pirates.

Shrek, skal nok ses, men først på dvd, det samme med Ocean's, mens det nok kommer til at knibe med at tro på en ordentlig Resident, da to'eren kun livede lidt op i de sidst minutter, men det var heller ikke meget, men tempo kom der lidt af =)

Gravatar

#38 filmz-grev_michal 18 år siden

synes ikke rigtig nogen af de franchise efterfølger siger mig det store så stemte ingen. Men kan dog nok lokkes ind og se pirates hvis det viser sig den er betydelig bedre end 2'ern.
Gravatar

#39 thebigzzz 18 år siden

jeg ser frem til alle film, undtagen bourne, da jeg ikke har set de 2 første. Pirates er nok den jeg ser mest frem til, Spiderman på 2. pladsen, shrek på 3. og Ocean's på 4. pladsen. 1,2 & 3 skal helt sikkert ses i biografen :)
Gravatar

#40 Bates 18 år siden

Det blev "The Bourne Ultimatum".

Skriv ny kommentar: