• Slå Først Frede
    45%
  • 007-You Only Live Twice
    26%
  • Spy Game
    18%
  • Manden Uden Navn
    5%
  • Manden Fra Berlin
    4%

Stemmer i alt: 431

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-vassago 22 år siden

Video2000 var den fedeste ide, lidt ligesom med de gamle disketter man bare kunne klippe lidt i - og voila - så kunne man bruge begge sider.

Men jeg må nok tilslutte mig pøplen, og sige at VHS er færdig...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#12 filmz-Emil 22 år siden

#10 > Jeg er 18 år. Min far var radiomekaniker med speciale i videoer, hos B&O i sin tid, derfor har jeg 1 milliard Video2000 bånd til at ligge, jeg har dog ikke lige haft dem i brug i en del år nu, specielt ikke efter jeg fik mig Matador på VHS (Ja jeg er klar over at den eksisterer på DVD, men når man lige er blevet færdig med at købe serien i VHS står pengepungen altså ikke til samme serie i DVD).

Desuden vil jeg også godt slutte mig til resten, VHS er dødt, DVD længe leve.
- I'm shocked, shocked to find that gambling is going on in here!
- Your winnings, sir.
- Oh, thank you very much.
Gravatar

#13 inflector 22 år siden

syntes nu også at mission imposible 1 er ret så fed, 2 faldt dog helt til jordren. Har John Woo overhovedet lavet en god film? Tror sq bare det er en hype. Jeg har dog ikke rigtigt set nogle af hans Honk kong film så det er self. kun på bagrund af de amerikanske film han har lavet og de er alle tynde som en i helvede og cliche fyldte.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#14 azathoth 22 år siden

Om john woo har lavet gode film, damn du har vist hverken set The Killer eller Hardboiled... de sparker fandme mås!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#15 Benway 22 år siden

Det er egentligt ret tragisk, næsten alle hans Hong Kong film er fremragende, men efter han kom til USA har han ikke lavet noget særligt. Den bedste amerikanske film han har lavet må vel være Face/Off, og den er heller ikke noget at råbe hurra for sammenlignet med de kinesiske.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#16 Kram 22 år siden

Face/Off er da en kanon film :)
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#17 Benway 22 år siden

Jeg mente ikke at Face/Off ikke var en god film, det mener jeg da den er. Jeg synes bare ikke den er på højde med f.eks. The Killer, A Better Tomorow eller Hardboiled.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: