• Sherlock Holmes 2 - Skyggespillet
    35%
  • Mission: Impossible - Ghost Protocol
    18%
  • The Girl with the Dragon Tattoo
    8%
  • J. Edgar
    7%
  • Tinker Tailor Soldier Spy
    6%
  • Anden film
    6%
  • Real Steel
    4%
  • Star Wars Episode 1: Den usynlige fjende 3D
    4%
  • War Horse
    3%
  • Piranha 2
    2%
  • The Darkest Hour
    2%
  • Moneyball
    2%
  • Den bestøvlede kat
    2%
  • The Descendants
    1%

Stemmer i alt: 3054

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Babo84 12 år siden

Må være en grund til du spørger hehe! Det er plottet og castet jeg finder meget interessant. Mystik og dets håndværk ser helt sublimt ud. Har dog bevidst undgået at se de gamle afsnit af samme navn, fordi jeg gerne vil se filmen først. Lad Den Rette Komme Ind fandt jeg ret vellykket både tematisk og atmosfærisk. Jeg var dog ikke overfældet, men synes om den. Har set den to gange faktisk. Så tempoet er ikke problemet, hvis skidtet fører nogen steder og det gør det hos denne instruktør. Men jeg føler også han er en historie kind a guy, hvor den er i centrum.
Gravatar

#22 Ericmase 12 år siden

01. The Girl with the Dragon Tattoo
02. Sherlock Holmes: A Game of Shadows
03. Mission: Impossible - Ghost Protocol
04. J. Edgar
05. Real Steel (skarpt efterfulgt af War Horse)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#23 Kruse 12 år siden

#21: Jeg var såmænd bare lidt nysgerrig :)

Selvom at vi bestemt har en del film som vi nogenlunde deler mening om, så er der nogle områder hvor vores filmsmag adskiller sig noget fra hinanden, så jeg var såmænd bare interesseret i at høre hvad der tiltræk dig til lige netop den film.

Og så synes jeg bare at huske at der har været nogle film som mindede meget om "Lad den rette komme ind"(og derfor nok også "Tinker, Tailor, Soldier, Spy") i tempo, hvor du ikke var helt så begejstret som mig, dog uden at du var negativ overfor filmene.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#24 Babo84 12 år siden

Aha. Du er også velkommen til at spørge løs. Det hænder da at selv vi to er enige ;) Tror jeg måske vi oftere er end som så. Men ja. Vi kan også være dybt uenige.

Lad den rette komme ind ratede jeg 7/10 men vil nok score 8/10 efter gensyn. Dens historie er god og så er den intens, trods roligt tempo. Tempoet er undordnet hvis jeg føler der er fremdrift i historien og historien er i centrum. Jeg kedede mig under Melancholia mens jeg f eks nød film som There Will Be Blood eller Zodiac. Men nu kedede jeg mig også i perioder af transformers 3. Der er jo heller ikke just nogen fremdrift. Jeg finder dog at det er blevet en mode at sætte spilletiden så meget op uden at tænke om historien kan bære det. Ved godt nogle film bevidst dvæler ved detaljer, men der skal for mig være pay off ellers bliver tålmodigheden ofte sat på prøve ;) Mht Tinker Tailor, så ligner det en velopbygget plot-thriller på to timer. Jeg elskede den gamle Days Of Jackal.
Gravatar

#25 Kruse 12 år siden

Babo84 (24) skrev:
Det hænder da at selv vi to er enige ;) Tror jeg måske vi oftere er end som så.

Det tror jeg faktisk at du har ret i, men det er bare oftere forskellighederne som man lægger mærke til.

Babo84 (24) skrev:
Mht Tinker Tailor, så ligner det en velopbygget plot-thriller på to timer.

Selvom at det skulle være en noget ukonventionel thriller, så burde der være nok af et spændende plot til at til at tilfredsstille den side også.
Gravatar

#26 Babo84 12 år siden

Kruse

Nemlig. Har du i øvrigt set de gamle afsnit af Tinker Tailor Soldier Spy?
Gravatar

#27 Kruse 12 år siden

Babo84 (26) skrev:
Kruse

Nemlig. Har du i øvrigt set de gamle afsnit af Tinker Tailor Soldier Spy?

Nej, men jeg har en DVD stående med alle afsnittene. Jeg ser dog så meget frem til Tomas Alfredsons version, at jeg venter med at se mini-serien til engang efter at jeg har set filmen.
Gravatar

#28 Babo84 12 år siden

Ja sådan har jeg det også. Blockbuster har den til leje for 15kr, men jeg venter også efter filmen.
Gravatar

#29 the_paki_don 12 år siden

Jeg valgte "TTSS" pga. dens rating hos Rottentomatoes og castet. Sherlock 2 skal jeg nok se, men det er ikke en, som jeg vil sige, vil definere vinterens udbud. Den er faktisk den mest "sommer"-agtige film på programmet sammen med Real Steel, M:I 4 og Piranha 2.

Vinterfilm plejer at være hjernefilm og "TTSS" ser ud til at servere rigelig med neuroner! :)

Ellers er Finchers "nyeste" også lokkende og Moneyball og The Descendants... The Artist er også højt på listen.

Ærgrer mig stadigvæk over, at vi ikke fik "Warrior" i biffen. :|
Gravatar

#30 Takeshi_K 12 år siden

Nu er jeg ikke vild med at se film i bio much, men når de er ude på Blu-Ray, så er det nok et valg mellem Mission: Impossible - Ghost Protocol og Tintin: Enhjørningens hemmelighed.

Jeg er dog også interesseret i Moneyball, The Girl with the Dragon Tattoo, Sherlock Holmes 2 - Skyggespillet, Real Steel, J. Edgar, The Darkest Hour, War Horse, Den bestøvlede kat, Tinker Tailor Soldier Spy.

Skriv ny kommentar: