• "Iron Man"
    55%
  • Ingen af filmene
    15%
  • "Superhero Movie"
    9%
  • "The Mist"
    5%
  • "Funny Games"
    4%
  • "Meet the Spartans"
    3%
  • Anden premierefilm
    2%
  • "Eye for Eye"
    2%
  • "The Eye"
    2%
  • "Shine a Light"
    1%
  • "Gaven"
    1%
  • "Spillets regler"
    0%

Stemmer i alt: 1399

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Åkepool 16 år siden

"Iron man", no doubt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#12 rockysds 16 år siden

"Iron Man" - Alle klip og trailere har set gode ud indtil nu, og min indre fanboy glæder sig enormt til et ordentligt brag af en film.
"Margot at the Wedding" - Noah Baumbach. Ja, tak!
"Be Kind, Rewind" - Mine forventninger er dalet støt til den i den senere tid, men det er jo Gondry, så lidt visuelt flair er vel at forvente.

Forresten er jeg også interesseret i at se Terry Georges "Reservation Road", Michael Hanekes "Funny Games" og Frank Darabonts "The Mist", selvom de ikke på samme måde er must-sees.

Ellers er "A Tale of Two Sister"-remaket, da vist flyttet til 31. oktober (hvis man skal tro IMDb).
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#13 Saenjaina 16 år siden

Iron Man!

Uden tvivl.
Gravatar

#14 Wrangque 16 år siden

Jeg kan helt reelt sige at jeg (forhåbentlig) aldrig kommer til at se nogen af disse film :D Ser skidt ud in my oppinion.

Talk about open minded :D
Gravatar

#15 NightHawk 16 år siden

1. Iron Man
2. The Eye
3. Funny Games
4. The Mist
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#16 HonoDelLoce 16 år siden

No doubt, what so ever .. Iron Man ! :D I can't wait, og ser det som en lille painkiller her mens ventiden til TDK føles længere og længere..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17 Slettet Bruger [1526493840] 16 år siden

Meet the Spartans selvfølgelig. Regner med at det er et samfundskristisk drama i en neorealistisk minimalistisk fortællestil... eller også vil jeg bare se Ironman og noget action!
Gravatar

#18 Steffan Rasmussen 16 år siden

"The Mist" selvfølgelig. Skal blive interessant at se, hvordan Frank Darabont får fulgt op på sine fantastiske film.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#19 enfilmnørd 16 år siden

Det må blive Iron-Man
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#20 MikkelHJ 16 år siden

Også Iron Man herfra, men jeg må indrømme, at jeg også ser frem til Superhero Movie. Jeg har forhåbninger om, at den kan vende tendensen med, at spoof-film bliver ringere og ringere.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.

Skriv ny kommentar: