• The Dark Knight Rises
    36%
  • Hobbitten: En uventet rejse
    29%
  • Prometheus
    14%
  • The Avengers
    9%
  • The Expendables 2
    4%
  • Mission: Impossible - Ghost Protocol
    3%
  • The Twilight Saga: Breaking Dawn – Del 2
    2%
  • Skyfall
    1%
  • The Bourne Legacy
    1%
  • The Amazing Spider-Man
    1%

Stemmer i alt: 3934

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Hr. Nielsen 12 år siden

Jamen så Skyfall for den sags skyld:) Jeg mener, personligt lukker jeg jo ikke helt af. Hvis en film som jeg absolut ingen tiltro har til, får fantastiske anbefalinger flere steder og meget omtale, især positiv af diverse Filmz brugere og andre steder hvor filmfans 'mødes', så giver jeg den da en chance.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#32 Babo84 12 år siden

BN hæfter sig meget ved detaljer :) Jeg er satme ligeglad med hvad de kalder filmen og om titlen giver mening. Hvis filmen er god, så er den god. Og det tror jeg ny Bourne bliver.
Gravatar

#33 HonoDelLoce 12 år siden

Babo84 (32) skrev:
Jeg er satme ligeglad med hvad de kalder filmen og om titlen giver mening.

Det håber jeg da at alle er? Andet er da for dumt :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#34 samcro 12 år siden

Prometheus

... og så er der alle de andre som er sådan lidt meh.
Idjit
Gravatar

#35 NightHawk 12 år siden

Prometheus er den film jeg glæder mig mest til at få set!

Og så bliver det sgu faktisk også ganske spændende, at se om Joss Whedon kan formå at holde styr på løjerne og det store persongalleri i The Avengers. Og så ser jeg da også frem til at få skyllet den grimme smag væk fra "Quantum of Solace", når Sam Mendes og co. forhåbentlig bringer Bond tilbage på sporet igen med Skyfall.

Så bliver de følgende fire film måske også set i biografen :

4. "Mission Impossible - Ghost Protocol"
5. "The Amazing SpiderMan"
6. "Hobitten : En Uventet Rejse"
7. "The Dark Knight Rises"

"The Expendables 2" og "The Bourne Legacy" bliver måske lejet på et tidspunkt, og det eneste jeg ser frem til mht. "Twilight Saga - Breaking Dawn, Part 2" er, at den suverænt dårligeste vampyrsaga endelig er et overstået kapitel, samt at den talentløse klaphat til Stephanie Meyer efterfølgende og forhåbentlig ryger helt ud i glemslens mørke, hvor hun hører hjemme.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#36 Riqon 12 år siden

NightHawk (35) skrev:
Og så ser jeg da også frem til at få skyllet den grimme smag væk fra "Quantum of Solace", når Sam Mendes og co. forhåbentlig bringer Bond tilbage på sporet igen med Skyfall.

Enig. Problemet med QoS var, at den var stirred, not shaken.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#37 Sweetiebellefan 12 år siden

1. Hobbiten
2. Madagascar 3
3. Amityville Horror The Lost Tapes
4. Ice Age 4
5. Hansel & Gretel Witch Huntrers
6. Brave
7. Jack the Giant Killer
8. Snow White and the Hunts Man
9. Django Unchained
10. Twilight Braking Dawn Part 2
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#38 BN 12 år siden

Thomas E. Nielsen (29) skrev:
Hvad nu hvis, lad os sige at f.eks. The Bourne Legacy får en sådan positiv modtagelse?

Det vil jeg tage stilling til den dag de har lavet en Indiana Jones-film uden Indiana Jones og en James Bond-film uden James Bond, en Robin Hood-film uden Robin Hood og en Batman-film uden Batman, ja, når de har kogt suppe på disse filmheltes navne/popularitet og fået ligeså store filmklassikere ud af det.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#39 BN 12 år siden

Thomas E. Nielsen (31) skrev:
Jeg mener, personligt lukker jeg jo ikke helt af. Hvis en film som jeg absolut ingen tiltro har til, får fantastiske anbefalinger flere steder og meget omtale, især positiv af diverse Filmz brugere og andre steder hvor filmfans 'mødes', så giver jeg den da en chance.

For mig er det ikke et spørgsmål om at "lukke af". Enten er lysten til at se en film der, eller osse er den ikke. I tilfældet med 'The Bourne Legacy' er lysten ikke-eksisterende, og det er ikke noget jeg kan gøre for - det er bare sådan jeg har det.

Der skal være et eller andet element, der vækker min interesse, men et sådant element oplever eller føler jeg ikke med hensyn til 'The Bourne Legacy'. Og faktisk er jeg tilbøjelig til at mene, at selv med Matt Damon tilbage i rollen som Jason Bourne ville en fjerde film have været lig med at udpine konceptet. 3'eren var en perfekt afslutning på historien om agenten der ikke længere ville være agent, fordi han havde fået nok af det hele, hvilket nu engang var pointen med den historie.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#40 filmz-loke76 12 år siden

Babo84 (32) skrev:
BN hæfter sig meget ved detaljer :) Jeg er satme ligeglad med hvad de kalder filmen og om titlen giver mening. Hvis filmen er god, så er den god. Og det tror jeg ny Bourne bliver.

Du mener endnu en MI, Bourne, Taken bla bla bla film? Ja den skal nok blive god
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.

Skriv ny kommentar: