-
The Dark Knight Rises36%
-
Hobbitten: En uventet rejse29%
-
Prometheus14%
-
The Avengers9%
-
The Expendables 24%
-
Mission: Impossible - Ghost Protocol3%
-
The Twilight Saga: Breaking Dawn – Del 22%
-
Skyfall1%
-
The Bourne Legacy1%
-
The Amazing Spider-Man1%
Stemmer i alt: 3934
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Hr. Nielsen 12 år siden
#32 Babo84 12 år siden
#33 HonoDelLoce 12 år siden
Det håber jeg da at alle er? Andet er da for dumt :D
#34 samcro 12 år siden
... og så er der alle de andre som er sådan lidt meh.
#35 NightHawk 12 år siden
Og så bliver det sgu faktisk også ganske spændende, at se om Joss Whedon kan formå at holde styr på løjerne og det store persongalleri i The Avengers. Og så ser jeg da også frem til at få skyllet den grimme smag væk fra "Quantum of Solace", når Sam Mendes og co. forhåbentlig bringer Bond tilbage på sporet igen med Skyfall.
Så bliver de følgende fire film måske også set i biografen :
4. "Mission Impossible - Ghost Protocol"
5. "The Amazing SpiderMan"
6. "Hobitten : En Uventet Rejse"
7. "The Dark Knight Rises"
"The Expendables 2" og "The Bourne Legacy" bliver måske lejet på et tidspunkt, og det eneste jeg ser frem til mht. "Twilight Saga - Breaking Dawn, Part 2" er, at den suverænt dårligeste vampyrsaga endelig er et overstået kapitel, samt at den talentløse klaphat til Stephanie Meyer efterfølgende og forhåbentlig ryger helt ud i glemslens mørke, hvor hun hører hjemme.
#36 Riqon 12 år siden
Enig. Problemet med QoS var, at den var stirred, not shaken.
#37 Sweetiebellefan 12 år siden
2. Madagascar 3
3. Amityville Horror The Lost Tapes
4. Ice Age 4
5. Hansel & Gretel Witch Huntrers
6. Brave
7. Jack the Giant Killer
8. Snow White and the Hunts Man
9. Django Unchained
10. Twilight Braking Dawn Part 2
#38 BN 12 år siden
Det vil jeg tage stilling til den dag de har lavet en Indiana Jones-film uden Indiana Jones og en James Bond-film uden James Bond, en Robin Hood-film uden Robin Hood og en Batman-film uden Batman, ja, når de har kogt suppe på disse filmheltes navne/popularitet og fået ligeså store filmklassikere ud af det.
#39 BN 12 år siden
For mig er det ikke et spørgsmål om at "lukke af". Enten er lysten til at se en film der, eller osse er den ikke. I tilfældet med 'The Bourne Legacy' er lysten ikke-eksisterende, og det er ikke noget jeg kan gøre for - det er bare sådan jeg har det.
Der skal være et eller andet element, der vækker min interesse, men et sådant element oplever eller føler jeg ikke med hensyn til 'The Bourne Legacy'. Og faktisk er jeg tilbøjelig til at mene, at selv med Matt Damon tilbage i rollen som Jason Bourne ville en fjerde film have været lig med at udpine konceptet. 3'eren var en perfekt afslutning på historien om agenten der ikke længere ville være agent, fordi han havde fået nok af det hele, hvilket nu engang var pointen med den historie.
#40 filmz-loke76 12 år siden
Du mener endnu en MI, Bourne, Taken bla bla bla film? Ja den skal nok blive god