• The Dark Knight Rises
    36%
  • Hobbitten: En uventet rejse
    29%
  • Prometheus
    14%
  • The Avengers
    9%
  • The Expendables 2
    4%
  • Mission: Impossible - Ghost Protocol
    3%
  • The Twilight Saga: Breaking Dawn – Del 2
    2%
  • Skyfall
    1%
  • The Bourne Legacy
    1%
  • The Amazing Spider-Man
    1%

Stemmer i alt: 3934

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 BN 12 år siden

Thomas E. Nielsen (46) skrev:
Trods titlen, kan han da i hvert fald lave en seriøs spændingsfilm....Altså Gilroy, for om BN magter dette aner jeg ikke:-D

Jeg skulle engang lave et filmprojekt i skolen, og jeg havde en idé til en historie. Det blev ved ideen ... så meget for mine evner som filmskaber. Men det var da nogle dejligt nemme timer, hvor min medhjælper (en klassekammerat) og jeg fik snakket en del. ;-)

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#52 BN 12 år siden

Babo84 (47) skrev:
Gilroy lavede jo en fed thriller, Michael Clayton ;)

Enig. Den er også med på min Top 200. Men derfor gider jeg da ikke se ham lave eksempelvis 'Indiana Jones Legacy' uden Indiana Jones eller en James Bond-film uden James Bond.
Gravatar

#53 Babo84 12 år siden

Jason Bourne er også et dæknavn. I filmene hedder han jo oprindeligt David Webb, hvis jeg husker korrekt. I Legacy har hovedrollen så et andet navn, men titlen antyder stadig, at det er det samme univers - og det er det også. Blot med nogle friheder der er taget. Det alene kan altså ikke være et problem, BN. Og hvem ved. Måske det hele hænger sammen på en eller anden måde. Og selvom de tre hidtil har været mere end vellykkede, så synes jeg stadig det kan blive endnu bedre. Man behøver nu ikke være syg, for at få det bedre.
Gravatar

#54 Hr. Nielsen 12 år siden

BN (50) skrev:
Mellem os sagt: Ja.
Gutti og tak:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#55 Riqon 12 år siden

Lad dog BN slippe for den wannabe-Bourne-film. Jeg gider heller ikke se den :p
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#56 StarWarsFan11384EB 12 år siden

1. The Hobbit
2. The Dark Knight Rises
3. Prometheus
4. The Avengers
5. The Amazing Spider-Man
6. Mission Impossible IV
7. The Expendables 2
Resten er jeg ikke interesseret i at se.
Gravatar

#57 BN 12 år siden

Babo84 (53) skrev:
I Legacy har hovedrollen så et andet navn, men titlen antyder stadig, at det er det samme univers - og det er det også. Blot med nogle friheder der er taget. Det alene kan altså ikke være et problem, BN.

Jeg føler bare ikke for projektet, Babo. Alt hvad der forsøger at leve højt på et allerede etableret og populært navn eller koncept, lugter i min næse som tynd, genbrugt suppe.

Og som jeg så ofte har sagt: Det GØR rent faktisk en forskel (for mig ihvertfald), at man fjerner Indiana Jones fra Indiana Jones-universet, James Bond fra James Bond-universet, Robin Hood fra Robin Hood-universet o.s.v. og i stedet indsætter nye helte med nye navne og således forsøger at leve højt på folks forventninger til disse universer.

Om jeg f.eks. gider at se en Indiana Jones-film med Indiana Jones' søn i hovedrollen! Eller en film om Robin, hvor Batman ikke er med! Næh, jeg vil se "the real thing", og hvis denne udbrugt, så lav noget nyt og start fra bunden af.
Gravatar

#58 the_paki_don 12 år siden

Jeg glæder mig til:

1: The Dark Knight Rises - Gad vide om jeg ser den mere end de 5 gange, jeg så The Dark Knight i biffen? :)

2: Prometheus - Ridley Scott i sci-fi stolen med et stærkt internationalt cast og kreative folk bag kameraet? Awesomosaurus

3: Hobitten - Peter Jackson har lavet den bedste filmtrilogi i min optik. Alt han laver i dette univers, fortjener min opmærksomhed. Og min opmærksomhed er MEGET svær at fange, for jeg grubler med store tanker og eksistentielle begr... UUUUUUUUUHHHHHHHHHHH EN BLÅ BIL!!!

4: The Avengers - Hele konceptet er så sindssygt med så mange helte og jeg glæder mig til at se, om det lykkes!

5: Mission Impossible - Den skal jeg se den 16., så det er lidt... Jeg er ikke så spændt, fordi den er lige rundt om hjørnet... :)

6: Skyfall - Daniel Craig er for sej.

7: The Expendables 2 - "Indsæt skuespillers navn" og en gøb.

8: The Bourne Legacy - Jeremy Renner har siden "The Hurt Locker" ikke valgt nogen dårlige roller endnu. Om han så skuffer med denne og/eller Hansel & Grete,l ved jeg ikke endnu. Men han har stadigvæk min tillid.

9: The Amazing Spider-Man - Anmeldelser skal afgøre, om den kommer højere op.

10: Alle andre film end Twilight. Stephenie Meyer will be back for more of your money!

2012 bliver nærmest modpolen til 2011, hvad angår blockbusters. I like it! :)

Gravatar

#59 Bubbi 12 år siden

Helt sikkert Prometheus..
Batman og små dværg-hobitter siger mig intet.

Det eneste de film har kunne bruges til for mig, er at falde i søvn i biffens alt for gode sæder.
Gravatar

#60 RasmusFL 12 år siden

Jeg ser lige stort på ordet 'blockbuster' Så må det nogenlunde se sådan her ud for mit vedkommende:

1: The Dark Knight Rises

2: Prometheus

3: Shame

4: The Hobbit

5: The Descendants

6: The Artist

7: Restless (hvis den da overhoved kommer op herhjemme)

8: The Amazing Spider-Man

9: Mission: Impossible IV

10: This Must The Place
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"

Skriv ny kommentar: