• "Sværdet i stenen"
    23%
  • Anden klassiker
    20%
  • "Junglebogen"
    16%
  • "Den lille havfrue"
    15%
  • "Pinocchio"
    10%
  • "Lady og vagabonden"
    8%
  • "Mads og Mikkel"
    6%
  • "101 Dalmatinere"
    2%

Stemmer i alt: 1363

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 myggen 18 år siden

Bastard!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#12 Yoda 18 år siden

I know :-)

Jeg fandt den i øvrigt til dig her - den må da kunne bruges i en snæver vending Skønheden og Udyret
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#13 myggen 18 år siden

Hvis jeg nu LOVER at passe godt på den, ae den med kærlig hånd mindst en gang om dagen, må den så ikke bo hos mig i stedet ? (og vi snakker om DVD'en!)

Edit: Aaaargh, få det lort væk!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#14 Yoda 18 år siden

lol - sorry, jeg ku' ikke lade være ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#15 Hal60 18 år siden

Savner egentlig heller ikke nogle af dem ret meget, men stemte på Den Lille Havfrue.... Ja, "Havet er skønt!"
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#16 pulse83 18 år siden

Stemte "Pinocchio", men så også gerne "Snehvide" i en ny udgave. Også Den Lille Havfrue er velkommen i en ny udgave.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#17 myggen 18 år siden

Så vil jeg, som yoda, påpege, at Snehvide er kommet i en superudgave. Og jeg vil, som mig selv, pive over, at jeg heller ikke har den.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#18 Yoda 18 år siden

Jeg vil så påpege, at jeg har "Snehvide" stående på hylden lige ved siden af "Skønheden og Udyret" ;-)
Gravatar

#19 myggen 18 år siden

Ja, det glemte jeg at påpege :)

Og for en god ordens skyld vil jeg igen kalde dig "Bastard!"
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#20 Yoda 18 år siden

"Bastard" er helt i orden! Det nærmer sig jo en tradition, og dem skal man holde liv i ;-)

Skriv ny kommentar: