• Tintin: Enhjørningens hemmelighed
    32%
  • Drive
    22%
  • Ingen efterårsfilm til mig i år
    10%
  • Anden film
    6%
  • De tre musketerer
    6%
  • The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 1
    5%
  • Johnny English - Født på ny
    5%
  • Contagion (Steven Soderbergh)
    4%
  • Paranormal Activity 3
    3%
  • Piranha 2
    3%
  • Don't Be Afraid of the Dark
    2%
  • Huden jeg bor i (Pedro Almodóvar)
    1%
  • Samme dag næste år (Lone Scherfig)
    1%

Stemmer i alt: 3161

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Collateral 13 år siden

Drive
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#32 Babo84 13 år siden

Headhunterne ser også interessant ud.
Gravatar

#33 Thomsen 13 år siden

Don't Be Afraid of the Dark.

Jeg er ret glad for den oprindelige tv-film, der er en af de bedre tv-gysere fra 1970'erne, så jeg er spændt på at se, hvad de har fået ud af genindspilningen. Jeg har hørt meget godt fra amerikanske venner, der har set den. Men desværre ser den ud til at floppe hos det vigtige teenage-publikum, der åbenbart bare synes, at den er kedelig og latterlig.

Drive er nummer to.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#34 dhad 13 år siden

Narniabæver1973 (26) skrev:
Senna

Senna kan da lejes på DVD?

Glæder mig mest til "samme dag næste år". Har læst bogen, som er rigtig god og minder lidt om de allerbedste engelske komedier, bare skrevet ud fra et specielt præmis.
Gravatar

#35 rammy 13 år siden

Senna? Den fik jeg i gave på blå i går? Jeg ser frem til Drive og Don't Be Afraid of the Dark.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#36 dhad 13 år siden

Som jeg har forstået det er Senna kortet voldsomt ned i Europa i forhold til den originale version, hvori der bl.a. var nogle inkriminerende og lettere pinlige/morsomme interviews med Prost?
Gravatar

#37 Zoracka 13 år siden

Jeg stemte Drive, som jeg skal ind og se på premieren, hvorefter det gik op for mig, at det var på selve valgaften - Ikke så underligt, at biografsalen var tom bortset fra 3 pladser!

Ellers har jeg ikke rigtig haft øje for nogle af de andre. Tintin er jeg skeptisk overfor, men da jeg aldrig rigtig har brudt mig om tegneserien eller bøgerne som lille, så springer jeg den nok over ind til videre.
"Did you see saw?" - "Yeah, I saw Saw." - "Did you see Saw 2?" - "I saw Saw 2 too"

Skriv ny kommentar: