-
"The Departed"54%
-
"Babel"21%
-
"Letters from Iwo Jima"13%
-
"Little Miss Sunshine"7%
-
"The Queen"5%
Stemmer i alt: 809
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 rasser 17 år siden
#12 filmz-Tomme 17 år siden
#13 dolphinfriendly 17 år siden
#14 Winniepooh 17 år siden
#15 Skobbolop 17 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#16 procsus 17 år siden
#17 dh-ad 17 år siden
"Letters ..." engangerede mig ikke nok, og havde et par svage skuespillere. I det hele taget ville filmen formentlig havde været stærkere med kun ukendte skuespillere. Krigsscenerne nåede heller ikke "Saving Private Ryan" til sokkeholderne, hvilket måske hænger samme, med at jeg lige har set en dokumentar på DR2 om Iwo Jima.
"The Queen" og "Little Miss Sunshine" er for mig kun fyld, og med al den snak om "Babel", må jeg vælge den ubeset...
#18 rasser 17 år siden
Jeg bliver simpelthen noed til at spoerge om du ikke blander Letters From Iwo Jima sammen med Flags of our Fathers?
Du naevner at den havde vaeret staerkere med ukendte skuepillere - jeg ved ikke hvor mange japanske skuespillere du kender til hudloeshed, men for mit vedkommende drejede det sig kun om Ken Watanabe, og han goer det IMHO fremragende. Hovedpersonen i filmen er vist noget naer den skuespillers debut, saa vidt jeg har laest mig frem til.
#19 filmz-steadi 17 år siden
Har ikke set Letters.. men efter hvad jeg har hørt og læst, så tror jeg den går hen og vinder, og håber egentligt også at den gør.
Men hey, hvis Crash kan vinde, så kan Babel garanteret også.
#20 dh-ad 17 år siden
Sad faktisk og kigge på imdb i går på netop "Letters from Iwo Jima" og kunne ikke rigtig finde nogle af de skuespillere fra "Flags ...". Og måtte i min distræthed konkludere, at der var fejl på imdb... :-)