• Ringenes Herre: Kongen vender tilbage
    76%
  • 007: Die Another Day
    6%
  • Star Trek: Nemesis
    5%
  • Gangs of New York
    5%
  • X-Men 2
    4%
  • Jackass: The Movie
    3%
  • Daredevil
    1%

Stemmer i alt: 613

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Nexiz 21 år siden

Den første Matrix film har da en release date. Eller hvad?
Gravatar

#22 Ju9or 21 år siden

Den havde premiere engang i '99, så vidt jeg husker :)

Jeg har hørt/læst et eller andet sted at både The Matrix Reloaded og The Matrix Revolutions skulle have premiere med få måneders mellemrum, men der vist endnu ikke en dato fastlagt.
Gravatar

#23 filmz-Mou1985 21 år siden

Stemte også LOTR:ROTK.......men man bør også nævne film som Matrix, Terminator 3, The Hulk...som jeg selvfølgelig skal ind og se :D....det bliver noget af et film-år må jeg sige.....
Gravatar

#24 dyg 21 år siden

Glæder mig da til Gangs of New York...Sæføldi glæder man sig til RotK (dvs. jeg gør), men nu har vi jo allerede set to film i serien, så den kan ikke stå øverst på min liste.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#25 Lowkey 21 år siden

Hvad er release dato på ROTK?
Daisy, Daisy...
Gravatar

#26 azathoth 21 år siden

Jeg mener det er d. 17/12-2003
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#27 Skobbolop 21 år siden

hva med extended til TTT?...ved man noget om det?

#28 azathoth 21 år siden

Intet er offentliggjort men du kan roligt regne med November ligesom med FOTR... der går rygter om at TTT udkommer i Juni med Theatrical Edit.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#29 filmz-Mifan 21 år siden

#18 Jeg synes heller ikke den er direkte dårligt. Det er da en udemærket action film, jeg synes bare jeg har set det hele før.
~ Mifan
Gravatar

#30 filmz-Snuggi 21 år siden

Ak, alle I små børn! Er jeg virkelig den eneste der ser frem til Kill Bill, Tarantino's næste mesterværk med en masse sværd og andet guf? I så fald skal i da lige tjekke traileren ud til filmen.

Den ser lovende ud - det gør den.

Skriv ny kommentar: