• Terminator Salvation
    16%
  • Transformers: De faldnes hævn
    16%
  • Watchmen
    13%
  • Harry Potter og halvblodsprinsen
    11%
  • Inglourious Basterds
    10%
  • X-Men Origins: Wolverine
    7%
  • Star Trek
    5%
  • Engle og dæmoner
    5%
  • Anden film
    4%
  • Fast and Furious
    3%
  • Slumdog Millionaire
    2%
  • The Wrestler
    2%
  • Public Enemies
    2%
  • 2012
    1%
  • Che - Argentineren
    1%
  • Coraline og den hemmelige dør
    1%
  • Up
    0%

Stemmer i alt: 1875

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Collateral 15 år siden

The Wrestler.. Er virkelig spændt på at se den.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#22 filmz-Bruce 15 år siden

Jeg ryger også med på Antichrist af Von Trier. Og så lige Anders Thomas Jensen, som har skrevet manuskriptet, også har været inde over manuskriptet til The Duchess. Godt gået.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#23 fubar 15 år siden

tror 2009 bliver et godt år, hvis man da liiige ser bort fra "tegneserie-filmene", som jeg afskyr.

Stemte på "Che". Tegner til at blive et vellykket projekt, og Benicio skuffer sjældent.

Derudover glæder jeg mig til "The Wrestler", "Inglourious Basterds", "Public Enemies" og for engangs skyld ser jeg frem til en film af Trier. "Antichrist" ser spændende ud.
Gravatar

#24 Åkepool 15 år siden

#7 -

Men hvis en bred, international anmelderskare udråber 'Terminator Salvation' til at være ligeså fantastisk som 'Terminator 2'

Det kan jeg afsløre allerede nu, ikke kommer til at ske, for det er der jo ikke nogle film der er ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#25 BN 15 år siden

#24 - Åkepool:

hehe
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#26 Lady Arwen 15 år siden

Valgte Harry Potter håber at den bliver bedre end den sidste der slet ikke levede op til forventningerne! Glæder mig dog som kæmpe Depp fan også rigtig meget til Public Enemies...
Doctor Who <3
Gravatar

#27 filmz-jonasgr 15 år siden

Public Enemies ser ret interessant ud. Spændende at se hvad Michael Mann kan få ud af 30'ernes USA.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#28 filmz-bigemaster666 15 år siden

1. terminator salvation
2. harry potter og halvblodprinsen
3. transformeres the revenge of the fallen
4. xmen orgins wolverine
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#29 filmz-gray 15 år siden

Synes det er en svær afstemning at give et endegyldigt svar på - der er så mange af de film jeg glæder mig til, men desværre også en del af dem som jeg frygter til skuffe fælt.
Jeg endte dog med at stemme på Wolverine da det er den af mulighederne som jeg har set frem til i længst tid :-)

Terminator Salvation - traileren ser ok ud, men jeg sporer stort potentiale for en skuffende oplevelse, skulle de måske ikke bare være stoppet ved 2'eren?

Transformers: De faldnes hævn - fornemmer endnu en film velegnet til tømmermændslørdagene, og det er vel også fint nok.

Watchmen - igen, jeg vil så nødigt skuffes, men den skal ses!

X-Men Origins: Wolverine - Castingen ser ok ud, og Jackman er jo ganske glimrende i titelrollen.

Star Trek - Jeg er ikke fan af serien og har kun minder om den fra mine formiddage foran tv'et som ung/yngre, men synes at castingen af Zachary Quinto som Spock ser ud til at være i skabet og er spændt på om han kan bære rollen - er mit eneste motiv for at se filmen.

Che - Argentineren - Skal jeg se pga. Benicio Del Toro

Coraline og den hemmelige dør - Er den Gaiman historie jeg ejer i flest forskellige udgaver og skal derfor selvfølgelig også se filmen, men ser frem med den med en knugende frygt for at blive grumt grumt skuffet.
Gravatar

#30 twinfan 15 år siden

jeg tror mest på the taking of pelham 123 den ser lovende ud, og med travolta og washington i hovedrollerne kan det da ikke gå helt galt...

Skriv ny kommentar: