-
Terminator Salvation16%
-
Transformers: De faldnes hævn16%
-
Watchmen13%
-
Harry Potter og halvblodsprinsen11%
-
Inglourious Basterds10%
-
X-Men Origins: Wolverine7%
-
Star Trek5%
-
Engle og dæmoner5%
-
Anden film4%
-
Fast and Furious3%
-
Slumdog Millionaire2%
-
The Wrestler2%
-
Public Enemies2%
-
20121%
-
Che - Argentineren1%
-
Coraline og den hemmelige dør1%
-
Up0%
Stemmer i alt: 1875
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Collateral 15 år siden
#22 filmz-Bruce 15 år siden
#23 fubar 15 år siden
Stemte på "Che". Tegner til at blive et vellykket projekt, og Benicio skuffer sjældent.
Derudover glæder jeg mig til "The Wrestler", "Inglourious Basterds", "Public Enemies" og for engangs skyld ser jeg frem til en film af Trier. "Antichrist" ser spændende ud.
#24 Åkepool 15 år siden
Det kan jeg afsløre allerede nu, ikke kommer til at ske, for det er der jo ikke nogle film der er ;)
#25 BN 15 år siden
hehe
#26 Lady Arwen 15 år siden
#27 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#28 filmz-bigemaster666 15 år siden
2. harry potter og halvblodprinsen
3. transformeres the revenge of the fallen
4. xmen orgins wolverine
#29 filmz-gray 15 år siden
Jeg endte dog med at stemme på Wolverine da det er den af mulighederne som jeg har set frem til i længst tid :-)
Terminator Salvation - traileren ser ok ud, men jeg sporer stort potentiale for en skuffende oplevelse, skulle de måske ikke bare være stoppet ved 2'eren?
Transformers: De faldnes hævn - fornemmer endnu en film velegnet til tømmermændslørdagene, og det er vel også fint nok.
Watchmen - igen, jeg vil så nødigt skuffes, men den skal ses!
X-Men Origins: Wolverine - Castingen ser ok ud, og Jackman er jo ganske glimrende i titelrollen.
Star Trek - Jeg er ikke fan af serien og har kun minder om den fra mine formiddage foran tv'et som ung/yngre, men synes at castingen af Zachary Quinto som Spock ser ud til at være i skabet og er spændt på om han kan bære rollen - er mit eneste motiv for at se filmen.
Che - Argentineren - Skal jeg se pga. Benicio Del Toro
Coraline og den hemmelige dør - Er den Gaiman historie jeg ejer i flest forskellige udgaver og skal derfor selvfølgelig også se filmen, men ser frem med den med en knugende frygt for at blive grumt grumt skuffet.
#30 twinfan 15 år siden