• Axelmusic
    20%
  • DVDoo
    20%
  • CD-WOW
    17%
  • Køber ikke dvd'er på nettet
    16%
  • CDON
    9%
  • Andre
    8%
  • Play
    6%
  • LaserDisken
    4%
  • DVDPacific
    1%
  • DVDImport
    0%
  • ChoicesDirect
    0%

Stemmer i alt: 1632

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 vulture 18 år siden

Jeg er begyndt at bruge MovieZoo til mine DVD indkøb, og jeg har ikke været skuffet endnu. De leverer til tiden, og priserne kan konkurrere med de fleste andre online-salgssteder.

Tidligere brugte jeg CDON men det er jeg stoppet med pga. deres lange behandlingstid af ordrer, og så er de sjældent billigere end andre steder.

Har også tidligere bestilt fra Laserdisken og Axel-music, og kan også sagtens stadig finde på det, hvis det rigtige tilbud gør sig gældende.

En solid stemme på "Andre" i afstemningen fra min side.
Gravatar

#52 filmz-daniella 18 år siden

Jeg bruger også for det meste MovieZoo, det er ofte billigt og når man er V.I.P. medlem, for man 10% rabat på alt man køber, selvom det koster 99 kroner om året at være medlem kan det uden tvivl betale sig når har et forbrug på størrelse med mit!!!!!!!!!!

Det sker dog også at jeg besøger dvdoo og cd-wow...
Gravatar

#53 tvit 18 år siden

#44 Nej der er ikke told på fra Sendit, og de er iovenikøbet tit billigere end de danske priser incl. gebyret son ligger på en lille 20'er.
Gravatar

#54 reaper.dk 18 år siden

Stemte dvdoo, men det er dog yderst sjælden at jeg køber på nettet mere, især efter de inførte en 20'er i fragt på dvdoo. Når jeg køber en film er det for det meste i bilka, kvikli xtra og sådan nogen steder hvis de er på tilbud. Køber aldrig en dvd der koster mere end 200 med mindre det er en box. Leder stadig efter Star Wars E3 til en 100-130 stykker, noget der har set den nogen steder?
Trapped in time. Surrounded by evil. Low on gas
Gravatar

#55 davenport 18 år siden

På CDON får du den med gratis, hvis du køber boxen med episode 4-6, men det er jo net...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#56 dolphinfriendly 18 år siden

Har brugt Axel meget førhen, men bruger næsten kun play.com nu. Deres priser er gode, leveringstiden er helt fantastisk (omkring tre-fire dage)og udvalget er ret omfattende. De er ualmindeligt stabile. Jag har endnu ikke haft det der ligner problemer med stødte pakker, tolden har ikke snuppet noget (har brugt dem ca. 30 gange) og der er ingen fragtomkostninger.

Kun billige tilbud fra andre kan lokke mig momentalt, ellers er jeg MEGET tilfreds med play.com.

Gravatar

#57 BN 18 år siden

Jeg handler nok mest hos DVDOO. Det med fragtprisen er ikke noget problem, når bare man køber mange BILLIGE film ad gangen.

Men ellers er mine dvd-indkøb en gang spredt fægtning, som er nogenunde ligeligt fordelt over Stereo Studio, Bilka, CDON, laserdisken, Sendit.com (Irland) og amazon.com + amazon.co.uk.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#58 filmz-Klintrup 18 år siden

bruger kun axelmusic (racoon), det er rart at man bare kan bestille en ældre film til 59,95 eller lignende uden at bekymre sig om porto, og film havner som regel i min postkasse 2-4 dage efter bestilling - hvilket er fuldt acceptabelt for en film bestilt i USA.

Herudover har jeg, de 3 gange det er sket, ikke haft nogen problemer overhovedet med at få tilsendt en ny DVD fordi den første ikke var kommet frem - jeg har blot kontaktet dem efter noget tid (2-3 uger) og sagt at jeg ikke har haft fået den endnu (det er aldrig sket på 'vigtige releases' - så jeg har knapt opdaget at de ikke kom frem, før jeg har gået mine bestillinger igennem).

#54: http://www.axelmusic.dk/productDetails/02454320309... er vist det tætteste jeg kan komme - 179,95 for 2DVD versionen ?.
Gravatar

#59 filmz-thj 18 år siden

I skal prøve MovieZoo.dk - kan helt klart anbefales - især deres bonusmedlemskab så man får 10% på alt man køber, for kun 100kr om året. Og så er der rigtig god service.
Gravatar

#60 Yoda 18 år siden

Star Wars Episode III (2-disc) fås til ca. 80,- hos Play!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: