-
Axelmusic20%
-
DVDoo20%
-
CD-WOW17%
-
Køber ikke dvd'er på nettet16%
-
CDON9%
-
Andre8%
-
Play6%
-
LaserDisken4%
-
DVDPacific1%
-
DVDImport0%
-
ChoicesDirect0%
Stemmer i alt: 1632
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 vulture 18 år siden
Tidligere brugte jeg CDON men det er jeg stoppet med pga. deres lange behandlingstid af ordrer, og så er de sjældent billigere end andre steder.
Har også tidligere bestilt fra Laserdisken og Axel-music, og kan også sagtens stadig finde på det, hvis det rigtige tilbud gør sig gældende.
En solid stemme på "Andre" i afstemningen fra min side.
#52 filmz-daniella 18 år siden
Det sker dog også at jeg besøger dvdoo og cd-wow...
#53 tvit 18 år siden
#54 reaper.dk 18 år siden
#55 davenport 18 år siden
#56 dolphinfriendly 18 år siden
Kun billige tilbud fra andre kan lokke mig momentalt, ellers er jeg MEGET tilfreds med play.com.
#57 BN 18 år siden
Men ellers er mine dvd-indkøb en gang spredt fægtning, som er nogenunde ligeligt fordelt over Stereo Studio, Bilka, CDON, laserdisken, Sendit.com (Irland) og amazon.com + amazon.co.uk.
#58 filmz-Klintrup 18 år siden
Herudover har jeg, de 3 gange det er sket, ikke haft nogen problemer overhovedet med at få tilsendt en ny DVD fordi den første ikke var kommet frem - jeg har blot kontaktet dem efter noget tid (2-3 uger) og sagt at jeg ikke har haft fået den endnu (det er aldrig sket på 'vigtige releases' - så jeg har knapt opdaget at de ikke kom frem, før jeg har gået mine bestillinger igennem).
#54: http://www.axelmusic.dk/productDetails/02454320309... er vist det tætteste jeg kan komme - 179,95 for 2DVD versionen ?.
#59 filmz-thj 18 år siden
#60 Yoda 18 år siden
Star Wars Episode III (2-disc) fås til ca. 80,- hos Play!