-
"Pirates of the Caribbean: Ved verdens ende"42%
-
"Spider-Man 3"42%
-
"Zodiac"9%
-
Anden film3%
-
"The Hills Have Eyes 2"2%
-
"Blades of Glory"1%
-
"Ghosts of Cité Soleil"1%
-
"Because I Said So"0%
-
"Uden for kærlighed"0%
Stemmer i alt: 1734
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Bates 17 år siden
Glæder mig sindsyg meget til at se den dokumentar.
#32 intak 17 år siden
#33 Åkepool 17 år siden
Og på 3. pladsen "Pirates...."
#34 MikkelHJ 17 år siden
#35 filmz-ubba 17 år siden
#36 rasser 17 år siden
#37 filmz-grev_michal 17 år siden
Zodiac har jeg dog kun hørt gode ting om, så den må blive valget.
Synes Pirates 1 var et godt klassisk eventyr film som jeg var ret underholdt af - 1'ern ødelagde lidt oplevelsen for mig, så ser ikke upræget frem til 3'ern. Men den skal da nok ses om ikke andet for at få en afslutning på "sagaen."
Filmatiseringerne af edderkoppemanden siger mig ikke det store så den ser jeg nok slet ikke.
Sjovt nok har Swank 2 film som udkommer i denne måned i dk men ingen af dem er på listen. Den ene ligner godt nok ret meget et ripoff fra dangerous minds.
The reaping er godt nok blevet smadret ret kritikervis i usa - men kunne nok godt finde på at se at den alligevel, om ikke andet for at danne min egen mening :p
Nok også derfor de ikke er kommet på listen hehe
#38 wiseguy 17 år siden
Pirates har jeg et smålunkent forhold til, men den skal da klart ses i biffen. Tror også at jeg ender med at se Hills 2 i biografen, så det bliver sku en dyr måned i biografbilletter!!
#39 Yoda 17 år siden
Nu er der ingen grund til at flytte "diskussionen" fra denne tråd til min indbakke, så de to mails, du sendte i går og i dag, burde du nok have overvejet ordlyden nøjere af. Generelt stejler jeg over stupide personer, hvilket du i nævnte sammenhæng må betegnes som ellers ville du næppe have sendt mig de mails, du gjorde. Hold dig på jorden, Narniabæver - ingen grund til hidsighed!
#40 filmz-Kragmose 17 år siden
Maj er generelt en dejlig måned!