• "Pirates of the Caribbean: Ved verdens ende"
    42%
  • "Spider-Man 3"
    42%
  • "Zodiac"
    9%
  • Anden film
    3%
  • "The Hills Have Eyes 2"
    2%
  • "Blades of Glory"
    1%
  • "Ghosts of Cité Soleil"
    1%
  • "Because I Said So"
    0%
  • "Uden for kærlighed"
    0%

Stemmer i alt: 1734

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Bates 17 år siden

Ghosts of Cité Soleil!

Glæder mig sindsyg meget til at se den dokumentar.
Gravatar

#32 intak 17 år siden

Det må næsten blive Pirates, idet Spiderman aldrig rigtig har sagt mig noget. De andre film venter jeg med at se til de kan lejes i blockbuster.
Gravatar

#33 Åkepool 17 år siden

Selvom Fincher udelukkende IMO har lavet fede film, ser jeg nu mest frem til "Spider-man 3".
Og på 3. pladsen "Pirates...."
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#34 MikkelHJ 17 år siden

Pirates. Aye!
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#35 filmz-ubba 17 år siden

Pirates! Helt klart! Kan man andet end at elske CAPTAIN Jack Sparrow? :)
Gravatar

#36 rasser 17 år siden

Det blev Spider-Man 3, da jeg har set Zodiac (og Blades of Glory, men den var nu ikke kommet i betragtning!), og Pirates siger mig ikke det store.
Gravatar

#37 filmz-grev_michal 17 år siden

Glæder mig egentlig ikke rigtig til nogen af dem for at være helt ærlig.

Zodiac har jeg dog kun hørt gode ting om, så den må blive valget.

Synes Pirates 1 var et godt klassisk eventyr film som jeg var ret underholdt af - 1'ern ødelagde lidt oplevelsen for mig, så ser ikke upræget frem til 3'ern. Men den skal da nok ses om ikke andet for at få en afslutning på "sagaen."

Filmatiseringerne af edderkoppemanden siger mig ikke det store så den ser jeg nok slet ikke.

Sjovt nok har Swank 2 film som udkommer i denne måned i dk men ingen af dem er på listen. Den ene ligner godt nok ret meget et ripoff fra dangerous minds.

The reaping er godt nok blevet smadret ret kritikervis i usa - men kunne nok godt finde på at se at den alligevel, om ikke andet for at danne min egen mening :p

Nok også derfor de ikke er kommet på listen hehe
Gravatar

#38 wiseguy 17 år siden

Jeg glæder mig selvfølgelig til Zodiac, men mest af alt til SPIDEY :o)
Pirates har jeg et smålunkent forhold til, men den skal da klart ses i biffen. Tror også at jeg ender med at se Hills 2 i biografen, så det bliver sku en dyr måned i biografbilletter!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#39 Yoda 17 år siden

Nu er der ingen grund til at flytte "diskussionen" fra denne tråd til min indbakke, så de to mails, du sendte i går og i dag, burde du nok have overvejet ordlyden nøjere af. Generelt stejler jeg over stupide personer, hvilket du i nævnte sammenhæng må betegnes som ellers ville du næppe have sendt mig de mails, du gjorde. Hold dig på jorden, Narniabæver - ingen grund til hidsighed!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#40 filmz-Kragmose 17 år siden

Pirates, skarpt forfulgt af Spider 3 :P

Maj er generelt en dejlig måned!

Skriv ny kommentar: