-
De er alle dårlige!18%
-
Wild Wild West14%
-
Hudson Hawk11%
-
Catwoman10%
-
Freddy Got Fingered9%
-
Showgirls9%
-
Howard the Duck9%
-
The Postman8%
-
The Love Guru5%
-
Battlefield Earth3%
-
Gigli3%
-
Basic Instinct 21%
-
I Know Who Killed Me0%
Stemmer i alt: 1966
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 PredatorX 15 år siden
#52 Patriarch 15 år siden
Kan du lide danser med Ulve? Den minder lidt om, forstået på den måde at den er lang og "panorama-agtig"... Jeg vil bare forberede dig på at det ikke er en action-action film.
Anyway, jeg synes den har nogle ret interessante filosofiske ting i sig (ikke voldsomt dybt, men nok til at jeg synes den får noget ud af sin post-apokalyptiske setting).
#53 PredatorX 15 år siden
Ja, Danser med Ulve kunne jeg godt lide:-) Og jeg er helt med på det ikke er en action film overhovedet... Så den ville ikke skuffe så meget på den konto:-)
#54 Patriarch 15 år siden
#55 Åkepool 15 år siden
Jeg er selv en af dem, som set i #18
#56 NightHawk 15 år siden
Måden der blir spillet på er så over the top og malplaceret i stort set hver eneste scene, at selv goe gamle Kyle MacLachlen kommer til at fremstå som en dilletant agtig narrehat.
Og Elizabeth Berkley....hehehe, hendes skandaløst ringe skuespil ku' man jo skrive en hel bog om til skræk og advarsel for alle der gerne vil gøre karriere indenfor branchen. Selv den mindste detalje kan hun på mirakuløs vis formå at overspille.
Kun dansescenerne, (til dels), og en herlig Alan Rachins i rollen som mega stodderen/manageren Tony Moss er at betegne som godt. Resten er ren camp fra start til slut med guilty pleasure underholdningsbarometeret helt i top.
Hvis man er interesseret i at se filmen fås den i en "Fully Exposed" udgave og en V.I.P luxsus udgave. Ekstramaterialet er identisk, men luksus udgaven indeholder lidt ekstra lir i form at et fotoset, to shotglas, et spil lumre kort og en plakat, m.m. :
http://www.axelmusic.com/productDetails/0276160814...
http://www.amazon.com/Showgirls-VIP-Limited-Elizab...
#57 denox 15 år siden
'I call them the MTV-IA'
#58 Lord Beef Jerky 15 år siden
#59 Aarhusianer 15 år siden
Bunny, ball ball.
-673 Wongs in the phone book.
-Helluva lotta Wong numbers.
#60 sunz 15 år siden