• De er alle dårlige!
    18%
  • Wild Wild West
    14%
  • Hudson Hawk
    11%
  • Catwoman
    10%
  • Freddy Got Fingered
    9%
  • Showgirls
    9%
  • Howard the Duck
    9%
  • The Postman
    8%
  • The Love Guru
    5%
  • Battlefield Earth
    3%
  • Gigli
    3%
  • Basic Instinct 2
    1%
  • I Know Who Killed Me
    0%

Stemmer i alt: 1966

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 PredatorX 15 år siden

Jeg venter med at stemme til jeg har set The Postman :-) Jeg har en meget stor svaghed for post-apocalyptiske film, så regner med at den er fed nok.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#52 Patriarch 15 år siden

Kan du lide danser med Ulve? Den minder lidt om, forstået på den måde at den er lang og "panorama-agtig"... Jeg vil bare forberede dig på at det ikke er en action-action film.

Anyway, jeg synes den har nogle ret interessante filosofiske ting i sig (ikke voldsomt dybt, men nok til at jeg synes den får noget ud af sin post-apokalyptiske setting).
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#53 PredatorX 15 år siden

Patriarch (52) skrev:

Kan du lide danser med Ulve? Den minder lidt om, forstået på den måde at den er lang og "panorama-agtig"... Jeg vil bare forberede dig på at det ikke er en action-action film.

Anyway, jeg synes den har nogle ret interessante filosofiske ting i sig (ikke voldsomt dybt, men nok til at jeg synes den får noget ud af sin post-apokalyptiske setting).

Ja, Danser med Ulve kunne jeg godt lide:-) Og jeg er helt med på det ikke er en action film overhovedet... Så den ville ikke skuffe så meget på den konto:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#54 Patriarch 15 år siden

hehe ok.. Jamen så er den et forsøg værd.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#55 Åkepool 15 år siden

#41 - Lige pt. er der 78 andre end dig, der har stemt på "Catwoman", så svaret på det spørgsmål er ja.

Jeg er selv en af dem, som set i #18
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#56 NightHawk 15 år siden

Det blir en suveræn stemme på Showgirls, der får mig til at hulke af grin flere steder.

Måden der blir spillet på er så over the top og malplaceret i stort set hver eneste scene, at selv goe gamle Kyle MacLachlen kommer til at fremstå som en dilletant agtig narrehat.

Og Elizabeth Berkley....hehehe, hendes skandaløst ringe skuespil ku' man jo skrive en hel bog om til skræk og advarsel for alle der gerne vil gøre karriere indenfor branchen. Selv den mindste detalje kan hun på mirakuløs vis formå at overspille.

Kun dansescenerne, (til dels), og en herlig Alan Rachins i rollen som mega stodderen/manageren Tony Moss er at betegne som godt. Resten er ren camp fra start til slut med guilty pleasure underholdningsbarometeret helt i top.

Hvis man er interesseret i at se filmen fås den i en "Fully Exposed" udgave og en V.I.P luxsus udgave. Ekstramaterialet er identisk, men luksus udgaven indeholder lidt ekstra lir i form at et fotoset, to shotglas, et spil lumre kort og en plakat, m.m. :

http://www.axelmusic.com/productDetails/0276160814...

http://www.amazon.com/Showgirls-VIP-Limited-Elizab...

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#57 denox 15 år siden

Hudson Hawk, fordi den er så syret sjov.

'I call them the MTV-IA'
Gravatar

#58 Lord Beef Jerky 15 år siden

Freddy Got Fingered. Generelt en misforstået lille perle.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#59 Aarhusianer 15 år siden

Jamen det kan *kun* være Hudson Hawk. Det er en af de film jeg har set flest gange. Der er så mange mærkelig scener og fede replikker i den film. Den er for god til overhovedet at være på listen.

Bunny, ball ball.

-673 Wongs in the phone book.
-Helluva lotta Wong numbers.
Gravatar

#60 sunz 15 år siden

Freddy Got Fingered is the shit.

Skriv ny kommentar: