-
Terminator Salvation24%
-
Transformers: De faldnes hævn24%
-
Harry Potter og halvblodsprinsen16%
-
X-Men Origins: Wolverine12%
-
Engle og dæmoner8%
-
Fast and Furious5%
-
Ice Age 33%
-
Saw 62%
-
Crank: High Voltage2%
-
Underworld 32%
-
Nat på museet 21%
-
Final Destination 41%
Stemmer i alt: 1919
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 MOVIE1000 15 år siden
faktisk ser jeg frem til alle undtagen
underworld
Final Destination 4
og lidt Terminator
#32 jesperhp 15 år siden
#33 icetea 15 år siden
#34 dyg 15 år siden
#35 BN 15 år siden
Resten er for mig ligegyldige film. ....... Eller d.v.s. hvis 'X-Men Origins: Wolverine' får virkelig god omtale og stor ros af både publikum og anmeldere, vil jeg måske nok give den en chance.
#36 thomas040 15 år siden
Final Destination 2 var ret underholdende, og jeg kan godt lide konceptet med det decideret er døden der kommer efter dem. Instrueret af David Ellis
Final Destination 3 var SKOD. Instrueret af James Wong.
Final Destination 4 bliver igen instrueret af David Ellis, som også lavede den ganske fornøjelige Cellular med Kim Basinger. Jeg tror jeg ser mest frem til om den kan toppe 2'eren.
Terminator har jeg en dårlig fornemmelse med. Det samme med Xmen. Jeg er lidt ligeglad med Harry Potter efterhånden, og Transformers bliver nok mere af det samme. Ikke specielt ophidsende med alt den CGI og ingen følelser.
#37 finn12 15 år siden
Glæder mig også til:
Crank: High Voltace (1'eren var nice.!)
Transformers: De faldnes hævn (1'eren blæste mig væk pga. de topfede effekter.! Love it.!)
Terminator Salvation (Har hørt man kan se den uden at se de andre Terminator-film, så det vil jeg da udnytte.!)
Ice Age 3 (Nice 1'er og nice 2'er.!)
Nat på Museet 2 (Ben Stillerer bare så fun.!)
Glæder mig nu også til de mere uvisse efterfølgere som Rambo 5 (Ved ikke om den kommer i år) og så selvfølgelig Sin City 2, men det vist nok først i 2010, øv.!
#38 filmz-Raul1001 15 år siden
så den film jeg ser mest frem til i år er TF2: revenge of the fallen...
2. Engle og dæmoner
3. Harry Potter og halvblodsprinsen
4. X-Men Origins: Wolverine
5. Terminator Salvation...
#39 MOVIE1000 15 år siden