• Inception
    29%
  • The Expendables
    20%
  • Predators
    17%
  • Toy Story 3
    12%
  • Eclipse
    7%
  • Luftens sidste mester
    6%
  • Anden film
    4%
  • A Nightmare on Elm Street
    3%
  • The Karate Kid
    2%
  • Shrek Den Lykkelige
    2%

Stemmer i alt: 2462

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 enfilmnørd 14 år siden

1 Inception
2 Toy Story 3
3 Luftens sidste mester
4 The Expandables
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#12 Ménner 14 år siden

1. Toy Story 3
2. The expandables
3. incepation
resten siger mig ik det store
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#13 Silver666 14 år siden

The Expendables
Gravatar

#14 evermind 14 år siden

Hov, kom til at trykke The Expendables på den baggrund, at jeg fik overset Inception (jaja, er stadig ikke kommet mig oven på sommerfesten), men det er nu også tæt løb, så det går endda.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15 OxxY 14 år siden

Expendebles med et mulehår over Inception. Er ikke i tvivl om Inception højst sandsynelig vil være en bedre film, men det er nok også en film jeg vil side og nørde over hjemme i stuen, hvor Expendebles skal ses i biffen på en rigtig drengerøvs-nostalgi tur, og derfor glæder jeg mig mest til den! :D
Gravatar

#16 Highland Park 14 år siden

#14: Du får ikke lov til at sparke til min sæd!

"Inception"-oplevelsen kan nemt blive en ubehagelig affære med alle de Nolan-liderlige fans.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17 MuManden 14 år siden

Hmm, Jeg syntes slet ikke jeg har hørt om Inception og så ligger den nr.1... ;-)

Nå, jeg trykkede på Predators.

Jeg er klar til spankin. :D
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#18 filmz-Claudius 14 år siden

Lige som det store flertal, ser jeg klart mest frem til "Inception", der ser ud til at have potentiale til at blive en sci-fi/thriller klassiker på højde med de helt store.

Nu er jeg altid skeptisk, når jeg er enig med flertallet, og i år synes jeg i høj grad det har sit udspring i, hvilke film der satses på. Måske er det finanskrisen, der gør det, men jeg er virkelig skuffet over, hvor lidt filmselskaberne tør. Alle sommerpremierne er de stensikre mainstream-film over hele linjen. Kun "Inception" ser ud til at prøve noget, der er bare lidt nyt, om end med behørige kendte skuespillere i rollerne for at reducere alle ricisi. Okay, det lyder måske for hårdt. Selvfølgelig tager Nolan de bedste, han kan finde. Og hvem vil ikke lave film med ham efter TDK? Men jeg savner alvorligt den sommerfilm, der virkelig tør prøve noget i stedet for at lefle for publikum. Nolan ser ud til at have modet med sit plot. Men hans rollebesætning er der ikke meget eksperimenteren i.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#19 Bobby Singer 14 år siden

The Expendables
Idjit
Gravatar

#20 evermind 14 år siden

Highland Park (16) skrev:
#14: Du får ikke lov til at sparke til min sæd!

Du skal være glad, hvis jeg venter med at gøre losse i den, til du faktisk har udsondret den. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: