-
Attack of the Clones33%
-
The Empire Strikes Back24%
-
Star Wars19%
-
Return of the Jedi18%
-
The Phantom Menace6%
Stemmer i alt: 463
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-vassago 22 år siden
Det er ikke fordi, at jeg er hardcore fan på nogen måde. Jeg har set alle filmene mange gange, rigtig mange gange. Dog ikke så mange gange som visse andre personer - nævner ingen navne :)
Men jeg tror, at grunden til udfaldet måske hænger lidt sammen med biografgængernes alder. Jeg har på fornemmelsen, at det er de yngre filmz-brugere, der har stemt på den nye film.
Måske skyldes det, at effekterne er for dårlige til en generation der er vokset op med film som; "JP", "Starship troopers", "ID4" og "Final Fantasy".
Personligt synes jeg at "TESB" er den fedeste af filmene, men "AOTC" ligger meget tæt på. "TESB" har en god ond stemning. Jeg må nok indrømme, at jeg har en forkærlighed for film, som ender "dårligt" eller med en lidt evil historie/stemning. Det er oxo derfor at jeg kan li' film som "Memento", "Event Horizon" og "In The Mouth Of Madness".
Jeg håber måske lidt, at Lucas bliver overtalt til at lave en sidste film, "The Empire Strikes Back - Again", hvor imperiet rejser sig, mere ond end nogensinde før, og smadrer rebellerne synder og sammen :) Det ville være nice, en rigtig unhappy ending.
#12 filmz-Bitcho 22 år siden
Synes den nye er ok, men så heller ikke mere. Den overdrevede brug af CGI ødelægger mere end den gør godt.
Scener og personer som er helt latterlige:
- Scenen hvor anakin ridder på det der dyr i græsset
- Hvor han skær i det æble (til grin)
- Alle kærlighedsscenerne
- Boba Fett (aldrig har jeg set en dårligere børne-skuespiller)
- Scenen med Obiwan på den bar. Ham han snakker med... shit det er til grin
Og mange flere...
Synd at ødelægge en eller fed saga...
#13 filmz-MegaCore 22 år siden
Personligt foretrækker jeg ROTJ, men AOTC er tæt 2´er. Så kommer TESB, ANH og til sidst TPM (som dog også er fed!)
Slutningen af ROTJ kommer INGEN af de andre bare tæt på! Helt ærligt, fuck da at han afslører fader-søn linket i TESB, det er da meget federe at Darth bliver til Anakin igen, og nakker Darth Sidious for at redde sin søn!
Den eneste scene der kommer tæt på, må være lightsaberkampene i AOTC. Yoda kicks ass!
#14 filmz-Bitcho 22 år siden
TESB er bare mere ond, mere mørk og derved langt federe. Synes JEG!
Glæder mig til at se episodeIII ... den må blive rimelig ond og mørk.
#15 filmz-Yasw 22 år siden