-
The Dark Knight Rises50%
-
Tintin11%
-
X-Men: First Class6%
-
Iron Man 36%
-
The Avengers5%
-
Superman: Man of Steel4%
-
Thor4%
-
Captain America: The First Avenger4%
-
The Amazing Spider-Man3%
-
Green Lantern3%
-
Jeg bryder mig ikke om tegneseriefilmatiseringer3%
-
Anden film1%
Stemmer i alt: 3141
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Sweetiebellefan 13 år siden
#42 BN 13 år siden
Nu må du ikke hænge mig op for det, men jeg har en mistanke om, at det er fordi det ikke er en film, de har store forventninger til.
#43 Monkeyking 13 år siden
Fordi alle andre "superhelte" end Batman (og til dels X-men) er lame ;-)
#44 Bruce 13 år siden
Kenneth Branagh bag en superhelte film, er for mig det absolut mest interessante ved hele den fortærskede genre i år. Men en blond bundesliga mullet, som med lederhosen havde været en farlig jodle modstander til Hansi Hinterseer på årets Tyroler Top 10, det er faneme for mærkeligt. Jeg er dog sikker på, at filmen ... god eller dårlig ... bliver en kæmpe succes i gotiske rock kredse, hvis man kommer nord for Värmland.
#45 X&O 13 år siden
Jeg steg helt af efter jeg så traileren. Jeg tror jeg har Valhalla-billedet på den nordiske mytologi, så det her virker fuldstændig latterligt for mig. Ellers ærgeligt for Portman er med.
Det ville være meget federe med en mørk udgave af Valhalla...
#46 Tang 13 år siden
Personligt mener jeg heller ikke at Nolans film har noget som helst med tegneserier at gøre (bortset fra karaktererne). De eneste rigtige Batman-film er efter min mening Tim Burtons fra 1989 og 1992.
Bevares, Batman Begins og TDK er da nogle gode action-film, men det er forkert at kalde dem for tegneseriefilmatiseringer
#47 Høegh 13 år siden
Der er ellers rigeligt med tegneserie elementer med ;)
But I get your point.
Det afhænger dog i sidste ende af hvordan man definere hvad der er en tegneseriefilmatisering.
#48 jesperhp 13 år siden
#49 ddandersen 13 år siden
Anden film - The Wolverine
The Avengers
Iron Man 3